Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min vit/cerise/svarta rabatt!, Nu har jag planerat klart!!
          Ullet
          Inlägg 20-06-2004, 10:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 921
          Medlem nr: 2 397

Nu är den färdig i mitt huvud, nu ska den ned i jorden, måste bara flytta runt lite saker innan den är klar, men innan veckans slut så... biggrin.gif

Så här hade jag tänkt mig det hela:
          Halvmåneformad mot en förrådsvägg i falurött, längst bak vita dubbla stockrosor, framför vita o lavendelfärgade riddarsporrar (tackar ngn här på forumet för dom, ja, för påsarna var det för blommor tackar man ju inte för *S*). Sedan vit rudbeckia, löjtnantshjärtan (eller nåt annat i cerise i den färgen framför riddarsporrarna. (Längst ram i kanten, varierat dvärgakleja i vitt o silverarv samt vit fjärilsviol) "Royal wedding" (vallmo) i mitten omgärdat av svart ormskägg. Sedan några plantor cerise röllika o purpurklätt.

Lite tungläst ser jag men ge mig gärna lite snälla konstruktiva kommentarer. Tänkte också sätta svarta tulpaner samt mina cerise/vitrandiga tulpaner där samt vita snödroppar. Det blir mkt vitt o ljust men det känns bra ändå... smile.gif smile.gif Ska jag sätta mer cerise? Mer svart? I såna fall vad? Ska jag ta Magnus istället för den vita rudbeckian (har båda hemma)?

--------------------
          Ullet zon5

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 31-07-2025, 00:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon