Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> oups ! har jag gjort bort mig nu igen, började från fel ända
          *Laika*
          Inlägg 04-07-2004, 17:04
          Länk hit: #1

Gäster
          Antal inlägg: 391
          Medlem nr: 3 998

Jag läser inläggen och inser att jag nog startade som medlem från fel ända. Man skulle kanske presentera sig först innan man skriver ett inlägg? Jag skrev ett inlägg i gårkväll när humöret rann till litegrann, jag skulle inte vara medlem här. Jag har ganska länge besökt det här forumet och tycker att man lär sig skitmycket av att bara läsa gamla och nya inlägg. Det går att söka sig till det man undrar över, det tycker jag är toppen. Men igårkväll rann det över och jag vart tvungen att säga vad jag tyckte om några på forumet. Jag har med intresse följt trådar som har med ogräsbekämpning att göra, och lärt mig hyffsat mycket om vad som funkar i trädgården. Jag använder själv Round up, inte i så stora mängder, och skulle inte tycka att det var så skoj att bli behandlad som Copcat blitt av Posse. Det var av den anledningen som jag själv inte blitt medlem före igår. Jag kan litegrann om ganska mycke, så jag har vällan lite smarta tips o råd att ge om det skulle knipa. Jag undrar lite om tråden som jag debuterade i, vart tog den vägen? Det kan väl inte bara komma bort så där? Jag kommer inte ens ihåg vad den handlade om , mer än att många inte tyckte om nya medlemmar, varför är det så på ett forum? Andra forum blir glada när man kommer dit som ny medlem. Eller gäller regeln : Du är välkommen till vårat forum, så länge du håller käften och inte tycker annorlunda än oss som vart med flera år? man blir lite lessen när man läser såna grejer. Jag stämmer in på det mesta som man inte vill ha på forumet. Jag röker, dricker(mycket måttligt) använder Round up (också det mycket måttligt), handlar min mat på det ställe som är billiogast (oftast inte ICA o COOP) jag tycker att bensinpriserna är åt hel...e för höga, jag har katter (som springer ute, inte alltid) Jag tycker inte att jag är en dålig människa för det, jag tycker att det ska vara mångfald på ett forum. Jag vill inte ha skit av såna som är annorlunda än jag, jag står för den jag är o dom andra får stå för sitt. Jag vill inte bli behandlad som herr Lindell, Copcat o alla dom andra som fått mycket skit för att dom haft en egen åsikt. Mer åsiktsfrihet till forumet. mvh Laika

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 11:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon