Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Info i Rockdalakatalog..., ...riktig?
          Sollan
          Inlägg 21-12-2004, 18:55
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 603
          Medlem nr: 2 852

Sitter och beställer från Rockdala när misstänksamheten börjar infinna sig. Hur är det egentligen med härdigheten? Gyllenlack är klassad som härdig perenn, vilket den väl knappast är? Om en vial står det att den är en ettårig klätterväxt men den är trots detta klassad som härdig perenn. Är vissa penstemon härdiga?
          Jag ger blanka den i att fröna kommer från England, nog borde det väl ligga i säljarens intresse att ge rätt info om härdighet mm? Hur är det? Finns dt någon med erfarenhet? Fröerna är rätt dyra så man vill ju ha en chans i alla fall.
          (Ja, jag vet att det är för tidigt att beställa men jag ska ha några pellisfröer och man måste beställa för 150 kr och... jag kan inte hålla mig längre!! Det "jäkliga" är att jag måste beställa änglafrön från Impecta och där måste jag beställa för 100 kr och....) wub.gif

--------------------
          /sollan

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 31-07-2025, 21:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon