Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Semestern är över, Sista sena kvällen.
          Ophelia
          Inlägg 05-07-2005, 21:10
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Jaha...så var semestern över. Inte trodde jag att 3 veckor skulle gå så snabbt. Känner att dessa veckor inte var tillräckligt för att återhämta sig. har inte förrän strax innan helgen som varit, kunnat koppla av och vakna vid 9. På torsdag är det dax att återgå till lejongropen. Har dock haft mycket trevliga kollegor som erbjudit mig att kunna får extra dagar och kunna återgå på måndag. Gillar mina kollegor skarpt!! biggrin.gif

Tycker jag ändå hunnit med lite. Varit på kurs på Alnarp och firat midsommar. Därefter bara jobbat på att koppla av att göra ingenting. Tänk att det ska vara så svårt!

Sedan hade jag tagit paus härifrån (förutom ett inlägg till Netaave som lite stöttning i hennes svåra stund). Nu verkar det lugnat sig här och då känns det okey att fortsätta skriva. Det har varit mer eller mindre givande att läsa alla inläggen som skrivits. Jag hoppas dock att det blir lugn här nu och att det inte blir några fler smutskastningar.

Farväl semester, vi ses i höst! smile.gif
          Hej arbete! Vi syns på torsdag!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2025, 17:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon