Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Samlingstrådar, kan vi inte enas om detta
          Inga från Närke
          Inlägg 22-08-2005, 19:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

Hej

Det finns 4 trådar om sniglar
          Det finns 16 trådar om fjärilar
          Det finns 6 trådar om insekter (som har en egen Rubrik) Skadedjur o Insekter.

och många många flera om t.ex. samma saker i rubriken. Skulle vi inte kunna enas om att leta på rätt tråd (rubrik) som stämmer överens och fortsätta på denna om det t.ex. handlar om samma ämne.
          Det skulle minska inläggen och trådarna att bläddra igenom. Bli inte arga nu, jag vet att jag inte bestämmer här men jag har en åsikt och tycker vi kunde förenkla det lite för alla.
          Sedan var denna tråd för vilda djur och inte hundar och katter för det finns en tråd för i Småprat allmänt.
          Lika rörigt tycker jag det har blivit i den med hur många trådar som helst fast de i stort sett handlar om samma saker, så vi kunde kanske enas om att samordna där också mera. Det har ju gått bra i Ordass... tråden och i Dagens ros, dagens bild och dagens djur fast det har smugit sig in lite vilda djur där ibland också.
          Ja nu har jag sagt mitt och hoppas ni inte sätter igång en häxjakt på mig för att jag har en åsikt.

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-08-2025, 22:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon