Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min värld ;är "den enda" världen, för mig i alla fall,eller hur är det!?
          silos
          Inlägg 01-12-2005, 12:50
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Under det senaste dagarna har jag tänkt en hel del över detta med vad är egentligen:världen-verkligheteten-Kosmos ohmy.gif

Jag har i alla fall själv märkt hur kraftigt jag är fast i min egen värld;mina egna kännslor!

Det vill säga;jag ser precis allt just genom mina egna ögon och upplever allt genom mina egna upplevelse och är så klart är jag påverkad av mitt förflutna.

När jag är arg eller ledsen tycks det finnas mycket av just detta även runtomkring mig ohmy.gif

När jag är lycklig och glad så finns även detta i massor runtomkring mig ohmy.gif

Så för mig ser det faktiskt ut att min värld är den enda världen som existera wacko.gif biggrin.gif

Och hur svårt är det inte att försöka förstå och har empati för "andras" världar ohmy.gif ( jag till och med råkade skriva först antipati här ovan ohmy.gif

Spännande tankar tycker jag!
          Vad tycker ni andra!?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 04:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon