Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Sorg/glädje...
          *Miss Cocker*
          Inlägg 27-10-2006, 10:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 46
          Medlem nr: 8 687

För tretton månader sen trodde jag inte att jag skulle överleva, från ena stunden till den andra förlorade jag min älskade mamma. På fullt allvar jag trodde inte inte att livet skulle föra mej vidare, jag ville det ens en gång inte. Men här är jag nu, kanske inte direkt full av liv men inte heller fylld av sorg. Kan säga att jag befunnit mej i en sorg som jag upplevde som bottenlös, idag finns det en bit mark att stå på.

Året 2005 var ett år av fyllt av personliga förluster, vid min sida stod min mamma och hjälpte mej att ta mej genom som jag upplevde det, den ena begravningen efter den andra av fem nära vänner. Så kom den dagen då jag behövt henne som mest, hon lämnade mej med vår historia bakåt och våra planer för livet framåt, ensam. Livet idag är förändrat, givetvis kommer det aldrig någonsin att bli som förut och det saknar jag. Varendaste dag sen en tid tillbaka ser jag det jag inte såg förut, framåt mot det som komma skall. Det är som om någon satt på mej ett par gigantiska glasögon som jag bara ser en liten bit framåt med, en liten bit i taget. Men det är okej...

Idag kan jag känna mej väldigt ensam i min sorg, då det för andra ser ut som en lång tid har förflutit och allt är tillrättaställt. Det är inte det och kan aldrig bli det, för min mamma kommer aldrig mer tillbaka. Då det finns ett behov för mej att skriva så tänker jag fortsätta på denna tråden så länge jag behöver. Följ gärna med mej och dela med er av era livserfarenheter.

Inom mej bär jag dej med mej överallt, min älskade & oerhört saknade mamma...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 15:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon