Har ju sett dom i tidningar och på TV, men tja att de faktiskt fanns på riktigt trodde jag trots allt inte..
eller rättare sagt att de nog fanns i ”Stockholm” (bor man på landet är allt konstigt från Stockholm!

)
De där overkliga unga tjejerna som bara tycks bestå av bröst, stora onaturliga läppar och mängder av smink, allmänt tillgjorda och bara fokuserade på sig själva och hur vackra de är!
Men i dag har jag sett en sådan varelse...
Satt på badhuset och drack en kopp kaffe medan jag väntade på att vatten spinningen skulle börja.
Och in trippade ett par enorma bröst!.
Klädd i en tajt svart tröja urringad ända ner till naveln, och för att ingen skulle missa nåt så var tröjan så kort att en den inte täckte magen, utan naveln syntes och i den fanns en glittrade sten som pricken över i!
(detta alltså en kall och ruggig november dag, fryser inte dessa märkliga varelser?)
I övrigt var hon klädd i svarta tajta byxor och stövlar med så höga klackar att det var ett totalt under att hon överhuvudtaget kunde gå...
När jag kunde slita mig från synen av de enorma brösten och tittade hur hon såg ut i ansiktet, så förutom de helt enorma tjocka läpparna lika onaturliga som brösten, så hade hon några helt otroliga ögonfransar och var välsmikad om jag säger så...
Hon hade också enorma naglar i någon konstig färg och självklart var hon blond, vad annars???
Åhja hon var verkligen en syn!!
Nu är väl inte jag den rätte att yttra mig, (gammal käring som jag är) men tycker karlar verkligen att dessa onaturliga, märkliga varelser är snygga/sexiga????
Och tjejer som gör så här, tycker de verkligen att det ÄR snyggt???
Eller är det bara för att få uppmärksamhet, ungefär som när en del färgar håret grönt och liknade??
Eller är det jag som är gammal modig och inte fattar (mycket troligt)
För jag är helt övertygad om att under all smink, fanns det en väldigt söt tjej som inte hade behövt ”spöka ut sig” för att få en kille intresserad!
Vad säger ni killar???? #nyfiken#