Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag behöver fler fönster, behöver lamptips!
          Cassiopeia
          Inlägg 23-03-2008, 14:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 354
          Medlem nr: 3 710

Jag har just planterat om mina växter och eftersom några fick delas så har jag nu platsproblem. sweatingbullets.gif
          Jag vill ha fler fönster! Och så vill jag ändra läge på de fönster jag har med. Jag har två fönster mot söder, båda ganska små, tre fönster åt norr och det är våra tre största fönster *suck* och så två små fönster mot öster.

Har insett att mina fönster helt enkelt inte räcker till så jag skulle behöva åtminstone någon blombänk med belysning över. Nu är det så att jag inte bara gillar växter, jag är dessutom inredningsfreak. Jag skulle bli glad för tips på snygga belysningslösningar.
          Ett stort problem är att jag inte har någon ledig vägg som det inte är fönster på. Vi har en stor glasvägg inne, mellan vardagsrum och kök, där skulle det passa fint med en låg blombänk, men hur ska man få belysning där utan att det hänger fula lampor mitt på stora glasväggen? Finns det någon avlång taklampa, t.ex. sådan med spots, som ni kan tipsa om?

Min älskade stora Clivia blev plötsligt 3 stora Clivior och dem kan jag inte ställa i ett fönster precis... de är planterade i lerkrukor med 35 cm i diameter... Inte har vi plats nedanför något fönster heller, förutom nedanför ett pyttelitet österfönster...

Redigerat av Cassiopeia: 23-03-2008, 14:42

--------------------
          Bor i lägenhet med balkong och har ett litet torp där det finns oändligt mycket att göra!

Min trädgårdsblogg.
          Min bilddagbok!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-12-2025, 16:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon