Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hjälp mina träd döööööör
          Bergstedt
          Inlägg 11-06-2008, 20:54
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 44
          Medlem nr: 4 718

För 5 år sedan flyttade vi in i Lilla Huset på Prärien (pappas namn på huset...). Utan att överdriva så kan man väl säga att de förra ägarna inte hade trädgårdsskötsel som sitt stora intresse....

Vi fick ett plommonträd av mamma & pappa som sedan dess har växt och mått bra. det har gett oss några plommon per år och i år tror vi att det är dött! Inte ett löv och skrapar jag med nageln så är det bara grått, grått....

På ett annat ställe i trädgården planterade jag för 3 år sedan ett körsbärsträd. I år kom det igång så fint men sedan stannade det bara av. De små bladknopparna sitter kvar men inget, absolut inget mer händer....

Vad gör jag för fel? Varför dör mina träd? Vågar jag köpa nya?

Vi bor i Västra Götaland och det var inga "konstiga" sorters träd... Övriga växter i trädgården ser ut att må bra. Planterade en blodhassel relativt nära körsbärsträdet i fjol och den lever och mår bar - snälla HJÄÄÄÄLP!!!!!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 15:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon