Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nåd!, för ett hopplöst fall
          lena:-)
          Inlägg 01-07-2008, 17:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 440
          Medlem nr: 3 110

Läste idag på Aftonbladet.."ställ inga mål som inte funkar". Typ - jag skall gå ner 10 kilo, jag skall börja motionera mm mm. Ställ realistiska mål! Till exempel: Jag skall inte äta godis idag, jag skall ut och gå i 30 minuter idag..osv. Det lät ju hur vettigt som helst..så jag bestämde mig snabbt. Idag blir det bara knäckebröd till kaffet när jag kommer hem ( brukar ta en bulle eller tre) sen går jag ut och promenerar i 30 minuter efter kaffet.
          Sagt och gjort! På med kaffet när jag kom hem! Inga bullar! Ut med kaffekoppen på terassen, glömde att ta med en dyna..går in och hämtar dynan och tar samtidigt med mig tre chokladpraliner...
          Så nu sitter jag här och fullkomligt struntar i att gå ut och promenera, det är lika bra det, jag tar en kopp kaffe till...!

Tar dessutom de två sista pralinerna så är det slut i asken, knäckebrödet får jag väl äta imorgon!

Redigerat av lena:-): 01-07-2008, 17:09

--------------------
          ”Saliga äro de som inte väntar sig något alls av livet, ty de skola icke bli besvikna.”
          citat från "farmor Levengood"

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 23:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon