Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min ballongmolly, Nu dör den
          Elejon
          Inlägg 02-08-2008, 16:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3
          Medlem nr: 17 968

[font="Comic Sans MS"]Sablans åxå,, kom hem efter å ha kollat på ett begagnat men större akvarium jag ska köpa,, mitt e på 54 liter å det nya är 150 liter,, gud vad kul,, vill ha mer fisk och utöka,, har verkligen blivit fast.
          Som alltid satte jag mig vid akvariet för å kolla läget och upptäckte att min ballongmolly hane var borta.. han satt fast bakom syrepumpen,, vet inte hur han ens kommit in där..
          Fick lite halvpanik och slet bort pumpen,, firren levde fortfarande men han gör det inte länge till.
          Han ligger upp och ner..
          Är det någon som vet varför det blir så?
          Han kan ha suttit fast ett par timmar men får de syrebrist?
          En del fiskar är ju aldrig uppe vid ytan och tar luft,, händer dock att mollysarna gör det..
          Jag e inte så bra på det här med fiskar ännu men hoppas bli,, kan någon förklara varför han dör och simmar upp och ner?
          Blir det som med människor? Hjärnskada vid tex syrebrist så att de inte längre vet vad som är upp och ner?
          Tacksam för svar!

Längtar efter mitt nya akvarium =)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 17:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon