Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Westboro Baptist Church, jag hatar verkligen dessa !
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 25-11-2008, 22:20
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

Hej hej

jag ser nu ett program på kanal 9 . som handlar om Westboro Baptist Church . och mer jag läser om dom på nätet och mer jag ser på TV desto mer hatar jag dom .

han som intervjuade pastorn ( hur nu en pastor kan bete sig så vidrigt ) , sa till han nåt likande du är trög i huvudet och jag vill inte parat med dig hoppas du kommer till helvetet . jag bara va !! hade någon sagt så så hade jag fått ett utbrott ! . ( en lärare har sagt nästan samma fast mildare och det var fruktansvärt , undrar hur detta kan kännas då ! ) .

och dom har så sjuka tankar och sjuka saker som dom predikar om .

som att gud hatar amerika
          och gud har lurat USA till att kriga för att straffa alla homosexuella och icke önskvärda personer i Amerika . och att usa är dömt till att hamna i helvetet .

och dör någon i cancer så säger fanskapet !! ja det är jag glad för det har gud bestämt ! .

och jag tycker det är synd om barnen i dessa familjer som tror på detta , här står deras barn med skyltar där det står det ena och det andra utan att dom förstår vad det handlar om . och så blir ''barnen'' utsatta för våldet , inte familjen utan alla utstående som inte förstår . typ på dokumentären så var det någon som kastade en vass plast sak mot barnens huvud ! ( skulle nog inte träffa utan bara ''slänga'' mot dom ) .

men barnen förstår inte varför dom gör så mot dom , och dom förstår inte vad skyltarna betyder , och dom förstår inte vad deras familjer gör !!! .

ni kan läsa vidare på länkarna
          http://www.godhatesamerica.com/index.html ( har inte läst så noga för jag orkade inte )

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fred_Phelps
          hoppas denna gubbe dör en hemsk och smärtsam död .

http://sv.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Church
          jag tycker faktiskt synd om många medlemmar hur dom kan bli såp hjärntvättade och hålla med om sådana sjuka saker .

ja nu var detta sagt från mig .

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 05:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon