Jeg købte et Tropic Plus 20,7 m2 i september sidste år og har fået det sat op her i april måned.
Undervejs har vi haft problemer med en elendig monteringsvejledning, manglende dele - forkerte dele, dårlig rådgivning og manglende svar fra Willab, når vi havde problemer.
Alle fejlene har ikke været deres, for der har været problemer fra fabrikkens side også - men man bliver meget frustreret, når man går i flere dage midt i sit byggeri og venter på et svar.
De var meget venlige og imødekommende før købet - men det er da slut med det nu. Da vi havde fået sat drivhuset op (vi mangler stadig nogle dele, så det er ikke færdigt), skrev jeg til dem og opsummerede alle problemer og bad om en leveringstid på de sidste dele. Det er nu over 3 uger siden - jeg har rykket for svar 4 gange, og de svarer slet ikke.
Mit drivhus er helt fint, og jeg er meget glad for det - men jeg vil absolut ikke anbefale, at man handler hos Willab - jeg har aldrig før været ude for så ringe en service efter et køb på næsten 75.000 svenske kroner.
|