Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Lökar från Eurobulb, Lite att tänka på...
          cia73
          Inlägg 01-06-2009, 10:37
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 231
          Medlem sedan:
          22-07-2006
          Medlem nr: 8 240



          Jag och några vänner gjorde en sambeställning i januari från eurobulb.nl. Vi hittade massor av härliga liljor och en hel del annat. beställningen gick på strax under 300 € och jag betalade med mitt Visa kort, som tidigare.
          Vi väntade på lökarna och såg fram emot att få plantera. Ett brev kom på posten där det stod att de hade skickat lökarna. Tiden gick och inga lökar kom med posten... Jag kontaktade firmad via mejl och de svarade helt lungt att lökarna hade blivit returnerade föregående vecka. confused.gif
          Jag som vaktat brevbäraren varje dag och kollat posten jättenoga.
          Efter många mindre glada mejl från mej så svarade de äntligen och berättade att transporten sker på kundens anvsvar. Egentligen så skulle de inte ha nån orsak att belala tillbaka min pengar men denna gång skulle de göra ett undantag och returnera pengarna. Ännu inga pengar på kontot dock...
          Så nu vill jag rekomendera att alla ni som beställer från eurobulb.nl begär att få streckkoden och sifferkoden som är på paketet så ni har nån chans att följa med paketet! Annars är det endast firman, som inte vill ta nåt ansvar för transporten, som har all information som behövs för att kunna leta reda på ett förlorat paket.
          Om posten funkar bra och paketet kommer fram(som det gjort tidigare för mej) så är det bra men som mottagare är det lönlöst att gå till posten och säga att "jag väntar på ett paket från Holland. Kan ni hjälpa mej att hitta det?" Posten kan inte göra nåt utan koden som är på paketet!
          Så alla ni som tänker beställa av den firman, begär att få koden sänd till er via mejl så börjar kanske firman sända koden åt alla sina kunder.
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 10:33
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon