Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> "Sticklingskurs", Rhododendron, ljung
          Jan Lindgren
          Inlägg 24-07-2009, 19:52
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 328
          Medlem nr: 11 218

Hej!
          Söndagen den 9 augusti så har vi vår traditionella "sticklingskurs". En kort genomgång av lite basala fakta och idéer, sedan blir det eget arbete. Vi bjuder som vanligt på allt material och fika med tilltugg. Jag bakar hela veckan så att brödet ska räcka. Ni som vill sälja överskottsväxter är välkomna. Inga avgifter och ni ordnar allt själva. Vi har diverse djur som barnen kan titta på och en damm att bada i.
          Jag ber i förväg lite om ursäkt då jag kommer att vara ovanligt stressad. Vi är nämligen dubbelbokade. Jag ska guida en grupp i vår demoodling på förmiddagen och sedan får min fru ta över lamavandringen på eftermiddagen Så jag får lita på att några av besökarna kokar kaffe hela tiden.
          Det behövs ingen anmälan. Jag sätter upp en skylt som visar i vilken hage du kan parkera.
          Plats: hemma hos oss i Holma by som ligger i Osb, norra Skåne.
          Tid: söndagen den 9 augusti kl 1400. Vi brukar ha kaffet klart från 1300.
          MVH
          Jan Lindgren

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 20:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon