Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Äntligen uteväder, Första "riktiga" dagen ute + en ny idé
          Bee
          Inlägg 02-05-2010, 19:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem nr: 7 002

Yes yes yes!!! Äntligen har vi varit ute hela dagen utan att förfrysa! Riktigt skönt har det varit och en hel del har blivit gjort. Det är inte säsongens första men första dagen med sol och man kan skrota runt och även njuta. Jesses vad gott det har varit!!

Och vi har kommit på vad vi skall göra med det fula gamla staketet utmed grannarnas gång. Vi planterar en häck i stället! Det blir både billigare och enklare. Gräva kan vi och plantorna kostar mindre än virket. Att vi inte tänkt på det innan! Jag har klagat på det där staketet i flera år nu...
          Måbär har vi tänkt oss. Det har vi på framsidan och den blir lagom hög, ca 120 cm, och är rätt "sirlig" eller hur man nu skall säga. Den är inte kompakt i alla fall. Avenbok vill vi inte ha, ser för skräpigt ut under vintern med alla torra bruna blad.

Måtte nu värmen sprida sig till jorden också så jag kan plantera alla plantorna som står på altanen och bara väntar, precis som jag smile.gif

--------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 13:40

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon