Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

4 sidor V  < 1 2 3 4 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Njutit av underhållning av hög klass ikväll
          netha
          Inlägg 18-06-2010, 22:53
          Länk hit: #21

Gäster

CITAT (skånepåg @ 18-06-2010, 23:50) *
          Ok förlåt, är lite på lyran men jag tycker vi ska avsätta kungen och jobba mer för demokrati helst med president som usa och få lite mer ändring i landet hela tiden än ,med kungen som typ bestämmer allt, bara deras bröllop kostar ju skatte betalarna 60& =(

OK ... på lyran ... då förstår jag ... och jag håller med dig i sak ...
          men som jag sa ... det var inte detta tråden handlade om.
          No hard feelings kompiskram.gif

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 18-06-2010, 22:57
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 523
          Medlem nr: 29 572

CITAT (netha @ 18-06-2010, 23:48) *
          LÄS INNANTILL vad tråden handlar om .... nu måste jag sätta mig på fingrarna ....
          tillåter mig inte att ....

Skriv ett vettigare huvudinlägg istället om du inte är nöjd med vad som diskuteras, för det framgår faktiskt inte vad du vill få ut av tråden, mer än att säga att du tyckte "festen" var kul....

Citera
          Motti
          Inlägg 18-06-2010, 22:59
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Jag och mina två barnbarn 5 och 7 år ska i alla fall se Prinsessan gifta sig i mogon så det så :)Tycker Vicktoria är en förebild för svenska unga kvinnor lika så Daniell !önskar dom allt gott kompiskram.gif

Citera
          vitavargen
          Inlägg 18-06-2010, 23:06
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 1 576
          Medlem nr: 26 792

CITAT (netha @ 18-06-2010, 23:07) *
          Monarki är jag emot men jag måste säga att det är sällan (så gott som aldrig) som vi fått
          så fin underhållning som ikväll ... på teve en fredagskväll.bravo.gif
          De får gärna gifta sig oftare om de lovar oss lika bra teve. yes.gif

Festföreställning Konserthuset

.

Ja.

Jag fattar vad tråden handlar om. Det jag har svårt att fatta är att jag inte får berätta om de olika kostnaderna som människor betalar för den festen.

Citera
          Motti
          Inlägg 18-06-2010, 23:11
          Länk hit: #25

Medlem

du !vanliga människor får också betala Fackpamparnas avgångsvederlag pensioner resor Bonusar osv.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-06-2010, 23:19
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (vitavargen @ 19-06-2010, 00:06) *
          Ja.

Jag fattar vad tråden handlar om. Det jag har svårt att fatta är att jag inte får berätta om de olika kostnaderna som människor betalar för den festen.

Vad kostar inte fotbollssändningarna. Dom kostnaderna tycker du är helt OK trots att större delen av befolkningen inte har minsta intresse av att se det. Får man välja mellan pest och kolera så valde jag att ha festen från konserthuset på i bakgrunden och jag skulle nog vilja påstå att det var en mycket bra underhållning trots att jag satt med ryggen emot mesta tiden.
          Observera att tråden handlar enbart om festen från konserthuset och inget annat.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 18-06-2010, 23:21
          Länk hit: #27

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 19-06-2010, 00:19) *
          Vad kostar inte fotbollssändningarna. Dom kostnaderna tycker du är helt OK trots att större delen av befolkningen inte har minsta intresse av att se det. Får man välja mellan pest och kolera så valde jag att ha festen från konserthuset på i bakgrunden och jag skulle nog vilja påstå att det var en mycket bra underhållning trots att jag satt med ryggen emot mesta tiden.
          Observera att tråden handlar enbart om festen från konserthuset och inget annat.

Du har missförstått hela grejen. Det är själva principen som är helt åt helvete fel. Att folket ska behöva bekosta det när kungahuset redan har så ofantligt stora tillgångar.

Citera
          Motti
          Inlägg 18-06-2010, 23:25
          Länk hit: #28

Medlem

och fackpamparna som skor sig på vanligt arbetande folk ?tittar inte ni på TV ?Kalla fackta tex ?och tror ni att det blivigt billigare med Pressident ?glöm det.mutor och bestickning är vad en pressidentkandidatur handlar om.

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 18-06-2010, 23:31
          Länk hit: #29

Medlem

CITAT (Motti @ 19-06-2010, 00:25) *
          och fackpamparna som skor sig på vanligt arbetande folk ?tittar inte ni på TV ?Kalla fackta tex ?och tror ni att det blivigt billigare med Pressident ?glöm det.mutor och bestickning är vad en pressidentkandidatur handlar om.

Att avskaffa monarkin betyder inte per automatik president. Sedan så är inte USA representativt för resten av världen...

Citera
          Motti
          Inlägg 18-06-2010, 23:35
          Länk hit: #30

Medlem

Så du menar att inta Pressidetnten är sponsrad av företag och andra intressenter?tror du att Obhama har betalat sin pressidentkandidatur själv ur egen ficka ?du tror inte han är styrd av andra intressen då?

Citera
          herkules
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (Motti @ 18-06-2010, 23:52) *
          herkules !tror du inte jag vet det !jag är 57 år och har nog varit med om både det ena och det andra men man kan inte gräva ner sig i allt elände då försvinner man till slut som människa ,man måste se det ljusa i livet också annars skulle man inte orka med.Visst finns det orättvisor i livet det kan jag skriva under på direkt men man måste ändå leva sitt liv så ljust man kan annars går man under.Det finns sååå mycket fint i livet glädjs åt det det överväger det andra mörka kram1.gif jag lovar smile.gif

jag väljer att se det på annat sätt, att vara medveten om orättvisorna i världen är inte att gräva ner sig.
          jag njuter också av bra musik, god mat, hundar och annat vackert men aldrig att jag glömmer kampen för de som inte kan föra den själva.
          men nog om det, den här tråden handlade om bra underhållning smile.gif
          själv kollade jag på kommissarie morse på tv9, det var också himla bra!

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          *Stintan*
          Länk hit: #32

Medlem

CITAT (ryss_бори @ 19-06-2010, 00:21) *
          Du har missförstått hela grejen. Det är själva principen som är helt åt helvete fel. Att folket ska behöva bekosta det när kungahuset redan har så ofantligt stora tillgångar.

Nej det har jag inte. Jag tycker bara att det var bra underhållning i TV vilket vi inte är så bortskämda med när det gäller program som Svt sänder. Man behöver inte vara royalist för att uppskatta bra underhållning.

--------------------

Citera
          Motti
          Inlägg 18-06-2010, 23:38
          Länk hit: #33

Medlem

Japp Herkules det är en del av livets goda :)Kommissarie Morse :9Man måste bara dela på det som är gott och det som är jobbigt flirting.gif

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 18-06-2010, 23:41
          Länk hit: #34

Medlem

CITAT (Motti @ 19-06-2010, 00:35) *
          Så du menar att inta Pressidetnten är sponsrad av företag och andra intressenter?tror du att Obhama har betalat sin pressidentkandidatur själv ur egen ficka ?du tror inte han är styrd av andra intressen då?

Vad i allsin dar pratar du om nu?

Att ha republik som statsskick är inte på något sätt ekvivalent med hur presidentvalet i USA går till. Visste du ens att Finland har president? För det andra är det fullt möjligt avskaffa monarkin och ändå behålla riksdag med mera.

CITAT (*Stintan* @ 19-06-2010, 00:35) *
          Nej det har jag inte. Jag tycker bara att det var bra underhållning i TV vilket vi inte är så bortskämda med när det gäller program som Svt sänder. Man behöver inte vara royalist för att uppskatta bra underhållning.

Varför drog du då upp argumentet om fotbollskostnaderna?

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 18-06-2010, 23:43
          Länk hit: #35

Medlem

Starta en egen tråd om monarkins vara eller icke vara och håll er till ämnet. Det är ju f*n att varenda tråd ska förstöras.

--------------------

Citera
          ryss_борис
          Inlägg 18-06-2010, 23:55
          Länk hit: #36

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 19-06-2010, 00:43) *
          Starta en egen tråd om monarkins vara eller icke vara och håll er till ämnet. Det är ju f*n att varenda tråd ska förstöras.

Trådstarten bidrar ju inte till något diskussionsunderlag för fem öre. Skyll er själva om tråden blir förstörd när ni inte ens kan formulera en relevant frågeställning.

Redigerat av ryss_борис: 18-06-2010, 23:58

Citera
          Motti
          Inlägg 19-06-2010, 00:05
          Länk hit: #37

Medlem

Jo Fotboll kostar särskillt VM,.hela TV-programet ar omlaggt Fy attan för fotboll och visst koster det med allt ståhej runt ,det är väl för sjutton inte gratis,vem tror du betalat ståhejet ?TV4 sport ?

Citera
          Berith
          Inlägg 19-06-2010, 07:44
          Länk hit: #38

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Hade också TVn på, men utan ljud. Lyssnade bara när det kom nån artist jag ville höra. wink.gif Kul i slutet när det blev "allsång" med Roxette! Där ser man vad kungligheter ute i världen lyssnar på! tummenupp.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          fuchsian
          Inlägg 19-06-2010, 07:58
          Länk hit: #39

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (Motti @ 18-06-2010, 23:52) *
          herkules !tror du inte jag vet det !jag är 57 år och har nog varit med om både det ena och det andra men man kan inte gräva ner sig i allt elände då försvinner man till slut som människa ,man måste se det ljusa i livet också annars skulle man inte orka med.Visst finns det orättvisor i livet det kan jag skriva under på direkt men man måste ändå leva sitt liv så ljust man kan annars går man under.Det finns sååå mycket fint i livet glädjs åt det det överväger det andra mörka kram1.gif jag lovar smile.gif

Hej Motti, Du har rätt och dina åsikter och inlägg visar att du är en reko människa. du har fattat att man inte kommer någonstans med negativt och hat, även att dessa finns ju hos oss, men varför är en del så in i vassen dumma att de inte ser det positiva eller börja se det. Här i forumet har vi mött många sortes människor, de är mest trevliga och har något med sig till andra. Sen finns dom som ska förstöra för alla, särskilt om man inte håller med, men för bövelen, vi är inte här och försöker omvända folk.
          Det lilla jag har hunnit att läsa, hamnade jag på denna debatt ..... ang. Brölloppet idag. Det har blivit så mycket av det att man orkar el. tappar intresset även att man önskar dem ett gott liv. Brudparet, menar jag.
          Jag märkte att du har redan fått negativa åsikter av en viss person, igår var det min tur ..... yahoo.gif ... Fuchian ...

Redigerat av fuchian: 19-06-2010, 08:00

Citera
          fuchsian
          Inlägg 19-06-2010, 08:14
          Länk hit: #40

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (vitavargen @ 18-06-2010, 23:34) *
          Den dagen du fattar hur mycket hat mot mänskligheten du bär på, kan du fatta din roll här på Forumet också.

Vitavargen .... Det är nog fler som använder forumet som "lyckopiller", jag har läst igenom dina inlägg i denna depatt och håller med dig att det önskas verkligen att mäniskorna skulle visa bättre sidor, samt inte hacka sönder varteviga svar. Konstigt sätt att ingå i en depatt.
          Men nu gjälde det dagens Bröllop, visserligen ser det ut att gå för långt och sen ska man vara med att betala.
          Såg ni danmarks Henrik, drottningens make, när de var på operan, han kunde knappt hålla sig vaken, dålig stil, men man får väl ursäkta det med hans ålder och kanske detta var inte till hans smak, vem vet, men han var inte den enda som nickade till lite då och då..... sleeping.gif
          Varför detta hat av personer i forumet mot andra? det är bara föööör mycket! ..... confused.gif .. Fuchian ..

Citera

4 sidor V  < 1 2 3 4 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2026, 01:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon