Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Var semestra i sommar?
          Bettis
          Inlägg 05-07-2010, 13:16
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

CITAT (aanderss @ 05-07-2010, 13:00) *
          åk till ramsvik o bohuslän http://www.ramsvik.nu/
          jag var där med familjen när jag var ca 12 år (1988) och trevligare camping får man leta efter. Det har någon aktivitet varje kväll. tex allsång, tippsrunda, räkafton disco för barn mm. De har en massa 2 bädds stugor man kan hyra så ni får nog hyra 3 stugor. campingen ligger granne med havet där man kan hyra cykelbåt, bada mm.

Passerar varje gång vi åker till Smögen ibland åker jag ner för att titta runt lite, jättefint runt hela stället, om man åker till vänster efter bron över Sotenkanalen så kommer det fina strövområden och man kan ta med sig en fika och sitta bredvid kanalen, jättefint.

--------------------

Citera
          Olle A
          Inlägg 05-07-2010, 14:29
          Länk hit: #22

Gäster

Det finns mycket att upptäcka här i Bohuslän. Våra "metropoler" som Marstrand, Lysekil, Smögen m fl är välkända, men glöm inte att åka ut bortom allfartvägarna också! Säkert kan ni då hitta någon mysig liten vik att ha alldeles för er själva. Skaffa en naturguide och läs om öar som Älgön, Brattön, Lövön, Valön, Härön, Härmanö... och ni kommer inte att kunna motstå att besöka någon av dessa pärlor. Att åka på sälsafari eller undervattenssafari i glasbottenbåt är spännande för både stora och små, likaså att besöka Havets Hus och Nordens Ark som är två toppenfina anläggningar. Sedan finns ju vårt alltför okända inland, med fina vandringsleder i vilda skogar. Svartedalen, Bredfjället, Herrestadfjället, Kynnefjäll... inte lika välkänt som kusten som sagt, men väl värt att upptäckas.

Olle

Citera
          skogstroll
          Inlägg 05-07-2010, 14:33
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

CITAT (Chamomille @ 05-07-2010, 13:39) *
          Det lät inte dumt. smile.gif Åker ni egen båt eller?

nä tyvärr ingen egen båt (än). Tänkte röva bort mor på en vända dit whistling.gif

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Chamomille
          Inlägg 05-07-2010, 15:18
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

CITAT (skogstroll @ 05-07-2010, 15:33) *
          nä tyvärr ingen egen båt (än). Tänkte röva bort mor på en vända dit whistling.gif

ninja.gif Det låter trevligt. smile.gif Jag vill också åka dit. Har aldrig varit där.

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          aanderss
          Inlägg 05-07-2010, 16:37
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

CITAT (Bettis @ 05-07-2010, 14:16) *
          Passerar varje gång vi åker till Smögen ibland åker jag ner för att titta runt lite, jättefint runt hela stället, om man åker till vänster efter bron över Sotenkanalen så kommer det fina strövområden och man kan ta med sig en fika och sitta bredvid kanalen, jättefint.

av semestrarna som barn så minns jag nästan denne bäst, Vi var då på nordens ark, halden där karl 12 omkom mm. Minns att affären på campingen var svindyr

Citera
          Bettis
          Inlägg 05-07-2010, 18:19
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

CITAT (aanderss @ 05-07-2010, 17:37) *
          av semestrarna som barn så minns jag nästan denne bäst, Vi var då på nordens ark, halden där karl 12 omkom mm. Minns att affären på campingen var svindyr

Nordens Ark är trevlig har varit där några gånger, en gång när vi åkte dit kom vi när dom öppnade så vi var först in, vi gick tysta nästan smög och jag tror jag såg ALLA djur, ingen hade gått undan (dom väntade kanske på mat också) men det var en upplevelse wub.gif

--------------------

Citera
          Motti
          Inlägg 05-07-2010, 21:50
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Mitt tips !jo Gryts skärgård i Östergötland ett underbart ställe ,eller ön Skiathos i Grekland!Vill man ha storstadsemester så är London kul :)Men det finns så mycket fint här i Sverige som man lätt glömer bort ju !

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-10-2025, 18:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon