Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

14 sidor V  « < 8 9 10 11 12 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Arbetsmarknadsminister Sven Otto Littorin avgår, drygt två månader före valet
          netha
          Inlägg 10-07-2010, 21:33
          Länk hit: #181

Gäster

CITAT (Huggorm @ 10-07-2010, 22:29) *
          Ja inte vet jag, jag har inte diskuterat saken med någon, men nog tror jag att det skiljer sig mellan olika sexköpare. Men om du nu vet så bergsäkert så är det väll så då.

Edit: Kvinnor som köper sex då, är dom ute efter det samma?

Ingen aning eftersom jag aldrig ens hört/läst om någon kvinna som köper sex.

Citera
          Huggorm
          Inlägg 10-07-2010, 21:37
          Länk hit: #182

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

CITAT (netha @ 10-07-2010, 22:33) *
          Ingen aning eftersom jag aldrig ens hört/läst om någon kvinna som köper sex.

Det blir allt vanligare i takt med att samhällets syn på kvinnans sexualitet ändras. Många reser även till Gambia, det har blivit de kvinnliga sexköperskornas paradis, där flockas unga, snygga vältränade och förmodligen välhängda svarta män runt dom, och gör vad som helst för småpengar

Citera
          Bengalow
          Inlägg 10-07-2010, 21:37
          Länk hit: #183

Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem nr: 24 333

Huggorm, brottet som Mona Sahlin eventuellt skulle kunna fällas för faller inom epitetet "snatteri". Med dina synvinklar på politik, så har ju egentligen Sten Otto Littorin gjort en samhällsnytta, genom att tillföra den asociala delen av samhället en viss summa penningar som gör att dom kan frigöra sig från den situation dom befinner sig i. Varför inte uppphöjs det svinet till Riddare av Vasaorden, bland andra onyttigheter inom överklassen?

Jag har bara mött en rabiat som dig i mitt liv - en islänning, som satsade ALLT på uppgången av isländska banker. Han pratar inte med mig nu. Ser du, rättfärdighet råder, och Sven Otto Littorin får betala för sin kåthet. Tycker du inte det är rätt? Att sedan spotta på politiska motståndare i motvind träffar bara tillbaka i ditt eget ansikte.

"-Det jämnar ur sig när man sätter sig!" sa han som sket i byxorna. Nu har du fått ett moderatproblem på halsen. Hur känns det? När kommer nästa skandal?

Hur f-n kan du försvara brottslingar, vars straff är upp till et ½ år, genom att säga att dom är "samhällsnyttiga"?

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 10-07-2010, 21:38
          Länk hit: #184

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (Aqvakul @ 10-07-2010, 22:00) *
          SOL själv måste ha tyckt att detta var något han inte kunde leva med som minister - därav den snabba sortin...

Jag tror nog att de flesta tycker att sexköp är moraliskt värre än att handla ett choklad på firmans kontokort.

Fast det värsta är det som håller på att hända SOL, att bli avslöjad med en lögn - då är det helkört...

Trodde du var klokare än så ... men ... Vad vet just du om L, eftersom du och många fler här tar för givet att han är skyldig till sexköp som AB insinuerat om ???

Tycker att Ralfs inlägg var både klokt och tänkvärt.

Citera
          Huggorm
          Inlägg 10-07-2010, 21:39
          Länk hit: #185

Moderator

CITAT (Bengalow @ 10-07-2010, 22:37) *
          Jag har bara mött en rabiat som dig i mitt liv - en islänning, som satsade ALLT på uppgången av isländska banker. Han pratar inte med mig nu.

Och jag har bara mött en enda som är mer rabiat än du, och det är vitavargen

Citera
          netha
          Inlägg 10-07-2010, 21:41
          Länk hit: #186

Gäster

CITAT (Huggorm @ 10-07-2010, 22:37) *
          Det blir allt vanligare i takt med att samhällets syn på kvinnans sexualitet ändras. Många reser även till Gambia, det har blivit de kvinnliga sexköperskornas paradis, där flockas unga, snygga vältränade och förmodligen välhängda svarta män runt dom, och gör vad som helst för småpengar

Det där trodde jag bara hände i Kerstin Thorwalls värld.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 10-07-2010, 21:42
          Länk hit: #187

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Snöflinga @ 10-07-2010, 22:38) *
          Trodde du var klokare än så ... men ... Vad vet just du om L, eftersom du och många fler här tar för givet att han är skyldig till sexköp som AB insinuerat om ???

tummenupp.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Huggorm
          Inlägg 10-07-2010, 21:45
          Länk hit: #188

Moderator

CITAT (netha @ 10-07-2010, 22:41) *

En ofrånkomlig del av den kvinnliga frigörelsen

Citera
          Bengalow
          Inlägg 10-07-2010, 21:46
          Länk hit: #189

Medlem

Hehe, Huggorm, du har ingen vidare erfarenhet av världen, som jag kan se det. Kom igen, när du kan byta blöjan själv, utan morsans hjälp!

Citera
          herkules
          Inlägg 10-07-2010, 21:47
          Länk hit: #190

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

kära nån, inte skulle väl ab skriva som de gör och inte skulle väl littorin smita med svansen(?) mellan benen som han gjorde om det inte ligger någon sanning i detta?
          folk är inte dumma i huvudet.

CITAT (netha @ 10-07-2010, 22:41) *

det är vanligare än man tror tyvärr

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Huggorm
          Inlägg 10-07-2010, 21:49
          Länk hit: #191

Moderator

CITAT (Bengalow @ 10-07-2010, 22:46) *
          Hehe, Huggorm, du har ingen vidare erfarenhet av världen, som jag kan se det. Kom igen, när du kan byta blöjan själv, utan morsans hjälp!

Du tror att du vet så mycket, men det kanske är så att du bestämde dig för hur saker och ting är för trettio år sedan, och inte har noterat förändringarna som har skett sedan dess? Och att angripa min ålder hade kanske varit intressant om jag var tio år yngre, men nu känns det mest som du fått slut på argument igen

Citera
          netha
          Inlägg 10-07-2010, 21:53
          Länk hit: #192

Gäster

Undrar och försöker förstå hur kvinnor kan gå i försvar för sexköpare ... säger så, eftersom jag inte för en sekund tvivlar på att AB inte hade nog med kött på benen innan avslöjandet och det bekräftas väl också av SOL snabba flykt.

Även om man nu tycker synd om SOL så kan man väl för böveln inte förhärliga hans sexköp som ju i vårt land är olagligt och straffbart ... eller?

Citera
          vitavargen
          Inlägg 10-07-2010, 21:56
          Länk hit: #193

Medlem
          Antal inlägg: 1 576
          Medlem nr: 26 792

.....

I många år har Moderaterna kört med hotet att Ryssen kommer ( senast Ubåt- grejerna ). Att ha en ledare som var dessutom en av de tre största ledarna för alliansen (Reinfeldt, Borg, Littorin ) och en av de lämna fältet trots att de kommit med varning om hotet från Ryssland är mycket förnedrande för Littorin.

Idag är han en stor och tung sten. Alla som sympatiserar med honom kommer att dras ner till djupet. Gör inte det !

CITAT (herkules @ 10-07-2010, 22:47) *
          ......
          folk är inte dumma i huvudet.
          ......

Jag vet en på forumet som är det smile.gif

Citera
          Bengalow
          Inlägg 10-07-2010, 21:59
          Länk hit: #194

Medlem

Ett gott råd, Huggorm! Böj dig sakta bakut, mer och mer... när du ser något brunt, i din partifärg, så kryp in där och försvinn!

Citera
          Huggorm
          Inlägg 10-07-2010, 22:03
          Länk hit: #195

Moderator

CITAT (netha @ 10-07-2010, 22:53) *
          Undrar och försöker förstå hur kvinnor kan gå i försvar för sexköpare ... säger så, eftersom jag inte för en sekund tvivlar på att AB inte hade nog med kött på benen innan avslöjandet och det bekräftas väl också av SOL snabba flykt.

Även om man nu tycker synd om SOL så kan man väl för böveln inte förhärliga hans sexköp som ju i vårt land är olagligt och straffbart ... eller?

Dom hade faktiskt väldigt lite kött på benen, allt dom hade var kvinnans ord samt att hon kommit över Littorins dåvarande telefonnummer. Åtminstone har dom inte gått ut med några mer bevis än det.

CITAT (Bengalow @ 10-07-2010, 22:59) *
          Ett gott råd, Huggorm! Böj dig sakta bakut, mer och mer... när du ser något brunt, i din partifärg, så kryp in där och försvinn!

Skall du inte börja skrika "skitstövel!" åt alla som inte håller med dig också?

CITAT (vitavargen @ 10-07-2010, 22:56) *
          I många år har Moderaterna kört med hotet att Ryssen kommer ( senast Ubåt- grejerna ). Att ha en ledare som var dessutom en av de tre största ledarna för alliansen (Reinfeldt, Borg, Littorin ) och en av de lämna fältet trots att de kommit med varning om hotet från Ryssland är mycket förnedrande för Littorin.

Idag är han en stor och tung sten. Alla som sympatiserar med honom kommer att dras ner till djupet. Gör inte det !

Hotet från Ryssland har i alla år varit högst påtagligt och verkligt, det håller till och med sossarna med om

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 10-07-2010, 22:03
          Länk hit: #196

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (vitavargen @ 10-07-2010, 22:56) *

Sitter du framför spegeln ?

Citera
          Bengalow
          Inlägg 10-07-2010, 22:07
          Länk hit: #197

Medlem

Nej, det överlåter jag till dig, Huggorm. Du visar så väl moderaternas ansikte utåt. Försvara intill döden våra misstag, och angrip motståndarna för att slå ihjäl flugor. Det står i din partibok...nåja Timbros anvisningar för partifolk. Sven Otto Littorin var en av grundarna, och styrelsemedlem där. Snacka om att kasta skit i motvind.

Redigerat av Bengalow: 10-07-2010, 22:11

Citera
          herkules
          Inlägg 10-07-2010, 22:10
          Länk hit: #198

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (netha @ 10-07-2010, 22:53) *

jag tycker då inte synd om honom, han har satt sig i skiten alldeles själv, han hade ett val precis som vi alla har.
          dravlet om att ab insinuerat detta, tror ni verkligen på allvar att ab skulle publicerat en endaste liten stavelse om ett sittande statsråd om de inte hade någelunda torrt på fötterna?eller kom igen nu, få höra lite konspirationsteorier vet jag smile.gif
          vad är det ni försvarar och tycker synd om?
          en sexköpare?
          jag tar mig för pannan!

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Huggorm
          Inlägg 10-07-2010, 22:10
          Länk hit: #199

Moderator

CITAT (Bengalow @ 10-07-2010, 23:07) *
          Nej, det överlåter jag till dig. Du visar så väl moderaternas ansikte utåt. Försvara intill döden våra misstag, och angrip motståndarna för att slå ihjäl flugor. Det står i din partibok...

Om du menar mig så är jag inte moderat, men jag skulle i och för sig mycket väl kunna tänka mig att rösta på dom

Citera
          vitavargen
          Inlägg 10-07-2010, 22:12
          Länk hit: #200

Medlem
          Antal inlägg: 1 576
          Medlem nr: 26 792

CITAT (Snöflinga @ 10-07-2010, 23:03) *
          Sitter du framför spegeln ?

Jag trodde du var klok, ack att jag hade fel !

CITAT (Huggorm @ 10-07-2010, 23:10) *
          Om du menar mig så är jag inte moderat, men jag skulle i och för sig mycket väl kunna tänka mig att rösta på dom

Har du röstat på värre än Moderater hittills ?

Citera

14 sidor V  « < 8 9 10 11 12 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 08:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon