CITAT (herkules @ 10-07-2010, 23:10)

jag tycker då inte synd om honom, han har satt sig i skiten alldeles själv, han hade ett val precis som vi alla har.
dravlet om att ab insinuerat detta, tror ni verkligen på allvar att ab skulle publicerat en endaste liten stavelse om ett sittande statsråd om de inte hade någelunda torrt på fötterna?eller kom igen nu, få höra lite konspirationsteorier vet jag

vad är det ni försvarar och tycker synd om?
en sexköpare?
jag tar mig för pannan!
Blev inte just Aftonbladet fällda för förtal när det gällde "små stavelser" om Torbjörn Fälldin, Lennart Geijer m.fl.
När det gäller skuldfrågan i det här fallet har jag ingen åsikt, däremot anser jag att principen att ingen är skyldig utan dom är oerhört viktig.
Det kan faktiskt vara så att Littorin avstod från att gå i försvar för att skona sina barn som vad jag förstår har det jobbigt redan i centrum av en uppslitande vårdnadstvist. Jag tycker att många av er är otäckt snabba med att dra slutsatser fast ni egentligen inte vet ett dugg.
Med detta försvarar jag inte på något sätt sexköp, men ingen ,inte ens moderatpolitiker, är skyldiga innan dom fallit.
Gita