Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > 70 000-tävlig eller..., 100 000-tävling???
          Ingemar
          Inlägg 19-01-2004, 18:55
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 210
          Medlem nr: 7

CITAT (Betty @ 18-01-2004, 20:44)
          Tack för titten Ingemar!  :) Vackra djur och stooor trädgård... blink.gif Din trädgård är nästan 4 000 m2 större än min! - Låter jag avis...?  :rolleyes: - Jag är det!!! biggrin.gif  
          CITAT
          åsså vet vi ju alla att storleken har ingen betydelse

jo, ibland så har den faktiskt det... rolleyes.gif

Tack!

Jag vet inte om det är något att vara avundsjuk på, visst är det kul med lite ytor så man kan förverkliga alla sina idéer, men det måste ju skötas också smile.gif

--------------------

Citera
          Betty
          Inlägg 19-01-2004, 20:21
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Ja, förverkliga sina drömmar ja... Önskar jag hade plats med ett växthus och en damm med en bäck och ett litet vattenfall och en pergola och en rosenträdgård och ett woodland och en syrénberså och så vidare och så vidare! biggrin.gif biggrin.gif
          Skötas ja... det förståss... rolleyes.gif får väl förvandla den till blomsteräng om det blir för jobbigt då, eller... laugh.gif tongue.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Berith
          Inlägg 20-01-2004, 07:03
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Ingemar @ 18-01-2004, 17:43)
          Jag har lagt upp lite bilder på (o)djuren i mitt album.

Ja ja! Ingemars odlingar är säkert spännande men jag är fortfarande mest nyfiken på hästarna... wink.gif
          Vad gör du med dom? Kör dom? Tränar dom? Låter dom bara leva livet i hagen? unsure.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Ingemar
          Inlägg 20-01-2004, 07:27
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 210
          Medlem nr: 7

CITAT (Berith @ 20-01-2004, 07:03)
          CITAT (Ingemar @ 18-01-2004, 17:43)
          Jag har lagt upp lite bilder på (o)djuren i mitt album.

Ja ja! Ingemars odlingar är säkert spännande men jag är fortfarande mest nyfiken på hästarna... wink.gif
          Vad gör du med dom? Kör dom? Tränar dom? Låter dom bara leva livet i hagen? unsure.gif

Jag gör ingenting med hästarna, mer än att hålla dom från mina planteringar. Dom äter allt som kommer i deras väg, som tex. mitt egenhändigt ympade familjeträd med fyra sorters äpplen. Det tog mig ett par år att ympa och beskära till det som jag ville ha det - det tog hästarna ett par minuter att käka upp det sad.gif

Annars lever dom mest livet i hagen och min sambo motionsrider dem.

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 20-01-2004, 08:16
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Ajdå! Synd på trädet. sad.gif Dom kanske hade känt mer ansvar om dom fått vara med vid ympningen, känt sej delaktiga liksom. tongue.gif Neej, skämt åsido det är inte lätt att lära dom vad dom får eller inte får äta.

Men hästar är väldigt läraktiga djur, och dom pratar faktiskt med oss. Vår häst visar verkligen om hon är sur på oss för nånting. T.ex. om vi har varit ute och kört och det inte gått så bra som vi ville, eller varit så roligt som vi väntat oss. unsure.gif När det är säsong för äpple brukar hon få det som belöning efter körningen. Då kan hon ta emot det men sen spotta ut det igen bara för att visa att man inte kan fjäska för henne.

En tjej som kan "tala med hästar" har också berättat för oss vad hon gillar och hur livet som häst egentligen är. Så nu vet vi vilken vagn hon tycker allra bäst om, att vatten är härligt och att ett får är bättre sällskap än att gå ensam i hagen. biggrin.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-11-2025, 19:53

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon