CITAT (fuchian @ 31-07-2010, 18:46)

Markus,
Om du menar att healing och medialitet är paranormalt, så ser du det så, men för mig är medialiteten en annan sida av denna värld vi lever i just nu.
Den sidan som jag kan öppna mig till vid behov och vid meditation, men sen är det stängt i butiken. För att jag lever här och nu, men har en kanal till den andra världen. Jag föddes som ikke önskad, men även med det hade det en mening som har vuxit upp med mig.
Om du menar med det som ses i TV när de jagar spöken och annat och skriker och gapar, kallar jag paranormalt.
Jag ger mig inte i dessa TV-grejer för jag tror inte på dom, men jag dömer inte heller, för jag vet inte och då lämnar man det som det är.
Jag brukar följa med ett par amerikanska medier i deras vardagsarbete som ger mig mer än skräckfilmer och andra monstersaker. Jag brukar inte ens läsa sådan litteratur där slemmiga saker anfaller världen eller vad katten de gör.
Totalt ointressant och inte ens underhållande.
det är jag i ett nötskal, och har accepterat detta, men är inte blind för det, utan nyfiken. ... Fuchian ....
CITAT
paranormal
* uttal: /ˌparanɔrˈmɑːl/
1. som rör övernaturliga psykiska förmågor som till exempel föraning och telepati
Lustigt att du är så kritisk mot alla "paranormala" tv-program för där brukar din lärare Terry gå omkring i folks hus och se spöken!