Det vet jag inte? Inget påhopp på dej från min sida! Man kan ju vara mentalt handikappad om man inte förstår sitt eget bästa............jag är sån!
Jag säger det jag tycker rakt upp o ner, jag är en (vad jag själv tror) rak person.
Vaför ska man försöka att vara det/den man inte är? Jag tror att mina arbetskompisar gillar mej för att jag är ärlig, hoppas det i alla fall!
Det finns personer som kommer fram till mej och pratar skit om andra och då ber jag dom att säga det öppet till den personen som det gäller!
Visst!!!! Helt klart..jag kommer på mej själv med att baktala andra personer men jag inser i samma ögonblick att jag måste skärpa mej!
Det finns inga perfekta människor men man kan ju försöka att vara det!

CITAT (Alba @ 01-08-2010, 16:50)

CITAT (Alba @ 31-07-2010, 19:42)
Det finns ju någon som sitter här och skrattar sig halvt fördärvad åt sin egen fantasi och tron att h*n lurar alla.
Så länge det tillåts fortgå och svar ständigt tillkommer så lär tråden överleva.
Jag är inte säker på att jag förstår vad du menar.
Vad jag menade är att det gäller att se upp och inte tro allt man läser----nu var det inte riktat till dig Sqrulan utan ett svar på att jag håller med dig om att tråden borde få ett slut.
Det är ju så uppenbart att det här finns en person/personer som har enorm fantasi - medvetet eller ej - vet inte. Fantasi är ju bra men när man driver med människor då har jag väldigt svårt att acceptera det och då har det gått för långt.
Edit - felstavning

Jag vet knappt själv vad jag skriver längre!