Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

22 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Du ser det när du tror det, och du ser inte det när du inte tror det...
          fuchsian
          Inlägg 23-07-2010, 12:19
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (silos @ 23-07-2010, 08:47) *
          Tack Det skall jag göra.
          Verkligen spännande och egentligen alldeles "normalt" för naturen.

Djuren kan lätt uppfatta olika energier, som att se våra nära och kära "på besök". Min hund har hämtat mig när hon ser och känner igen "besökaren", Oftast min mormor (som var medial) och min kära Gudmor, med syrendoft.

Även i naturen finns olika linjer, curry, ley, harmanslinjer. Korsningar av dessa kan bli just sådana kraftpunkter som din katt har uppmärksammat. Det sägs att även vissa andeväsen kan använda den energin till att "köra runt lite", om man skojar om det.
          Jag vet inte så mycket av detta, men currylinjernas korsning är särskilt intressant för just katter (ingen hund vill ligga på den) men myrorna i skogen bygger sina stackar på en sån.
          nu kan jag inte säga vad det egentligen var som din katt ville, men kanske kom någon, vem vet ..... whistling.gif ... fuchian ...

Citera
          silos
          Inlägg 23-07-2010, 12:23
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Gossen Ruda @ 23-07-2010, 13:15) *
          Om du med sanndrömmar menar att hon drömmer om saker som sedan händer så är det enligt min mening omöjligt, ingen kan spå framtiden. Ett sätt att få reda på hur det förhåller sig är att varje gång hon drömmer skriver hon ner vad hon drömde och detta sparas på ett säkert ställe. Skulle det sen hända att det hon drömde verkligen hände så har man bevis och misstanken om efterkonstruktion kan avskrivas. Att hon själv påstår: Men det har jag drömt om gills inte.

Det var en mycket bra ide Gossen Ruda och så skulle papperet stoppas i en låst låda med sigill på.....

Nu kom jag på en sak:att jag har använt NI och VI,som att vi är åtskillda:(((
          Det har inte varit min mening,eftersom i slutändan är vi alla människor,men tycker och tänker olika....

Det är jo bra mycket bättre att göra sitt allra bästa att förstå och respektera sin nästa!

Citera
          Piccante
          Inlägg 23-07-2010, 12:24
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (fuchian @ 23-07-2010, 13:19) *
          Djuren kan lätt uppfatta olika energier, som att se våra nära och kära "på besök". Min hund har hämtat mig när hon ser och känner igen "besökaren", Oftast min mormor (som var medial) och min kära Gudmor, med syrendoft.

Även i naturen finns olika linjer, curry, ley, harmanslinjer. ........

Detta är "energier" som aldrig har lyckats mätas eller beskrivas vetenskapligt någon gång och ingen känd källa till dessa energifält finns. Sannolikheten är väl större att det är just en syren som doftar syren och inte en ande?

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 23-07-2010, 12:25
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

CITAT (Gossen Ruda @ 23-07-2010, 13:15) *
          Om du med sanndrömmar menar att hon drömmer om saker som sedan händer så är det enligt min mening omöjligt, ingen kan spå framtiden. Ett sätt att få reda på hur det förhåller sig är att varje gång hon drömmer skriver hon ner vad hon drömde och detta sparas på ett säkert ställe. Skulle det sen hända att det hon drömde verkligen hände så har man bevis och misstanken om efterkonstruktion kan avskrivas. Att hon själv påstår: Men det har jag drömt om gills inte.

Henne litar jag på till 100 %. Och du vet att det är omöjligt, det är till att sätta sig på höga hästar. Vad har du för bevis på att det skulle vara omöjligt?

Du verkar tro att bara det du kan se, höra, fatta, lukta, känna finns eller som våra hittilss uppfunna apparater kan registrera.

Det var inte längese´n som man upptäckte att elefanterna har ett väldigt rikt språk som våra öron inte kan höra, en apparat fångade upp ljuden.

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera
          fuchsian
          Inlägg 23-07-2010, 13:07
          Länk hit: #85

Medlem

CITAT (Markus_H @ 23-07-2010, 13:24) *
          Detta är "energier" som aldrig har lyckats mätas eller beskrivas vetenskapligt någon gång och ingen känd källa till dessa energifält finns. Sannolikheten är väl större att det är just en syren som doftar syren och inte en ande?

Våra förfäder använde den kunskapen om sin egen mark och det fördes vidare tills vi kom hit då man kan ta E4 till vilket håll som helst. Inga beskymmer med det, eller hur, till och med finns det vägvisare och GPS så att man inte åker vilse.

Sannorlikheten att det luktar syren finns ju när de blommar för alla, eller hur? .... rolleyes.gif ... fuchian ...

Citera
          Piccante
          Inlägg 23-07-2010, 13:39
          Länk hit: #86

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (fuchian @ 23-07-2010, 14:07) *
          Våra förfäder använde den kunskapen om sin egen mark och det fördes vidare tills vi kom hit då man kan ta E4 till vilket håll som helst. Inga beskymmer med det, eller hur, till och med finns det vägvisare och GPS så att man inte åker vilse.

Sannorlikheten att det luktar syren finns ju när de blommar för alla, eller hur? .... rolleyes.gif ... fuchian ...

Menar du att E4an följer Leylinjer elelr andra energifält???
          GPS är baserat på satelllitnavigering och inte efter några jordiska linjer.

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          silos
          Inlägg 23-07-2010, 13:41
          Länk hit: #87

Medlem

Oj oj oj;jag trodde då inte att det skulle bli så många besökare i denna tråd w00t.gif

men det är dock bara trevligt och stämningen är fin!
          smiley_small_hug.gif

Citera
          Biggan_
          Inlägg 23-07-2010, 13:59
          Länk hit: #88

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          silos
          Inlägg 23-07-2010, 14:10
          Länk hit: #89

Medlem

Biggan!

Ha du blivit till en ande,eftersom det fanns ingenting skrivet på ditt inlägg ohmy.gif

Citera
          Biggan_
          Inlägg 23-07-2010, 14:16
          Länk hit: #90

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

giggle.gif

Du ser det när du tror det och du ser inte det när du inte tror det...

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          silos
          Inlägg 23-07-2010, 14:45
          Länk hit: #91

Medlem

CITAT (Biggan_ @ 23-07-2010, 15:16) *
          giggle.gif

Du ser det när du tror det och du ser inte det när du inte tror det...

Den var bra!!!!!!!! yahoo.gif

Citera
          silos
          Inlägg 23-07-2010, 14:54
          Länk hit: #92

Medlem

http://www.seilon.org/2008/11/

Väldigt intressant läsning tycker jag!

Citera
          fuchsian
          Inlägg 23-07-2010, 15:00
          Länk hit: #93

Medlem

CITAT (Markus_H @ 23-07-2010, 14:39) *
          Menar du att E4an följer Leylinjer elelr andra energifält???
          GPS är baserat på satelllitnavigering och inte efter några jordiska linjer.

Markus,
          Man måste lätta upp stämningen ibland, och skoja lite. Svaret på din fråga är dock ett nej för dagens samhälle använder inte dessa metoder för vi har ju andra redskap som man inte behöver ifrågasätta. du får ursäkta mig, men jag gör så gott jag kan, men ibland känns det lite meninglöst. ..... confused.gif Fuchian ...

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 23-07-2010, 15:03
          Länk hit: #94

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (silos @ 23-07-2010, 14:41) *
          Oj oj oj;jag trodde då inte att det skulle bli så många besökare i denna tråd w00t.gif

men det är dock bara trevligt och stämningen är fin!
          smiley_small_hug.gif

Nu kanske jag förstör alltihopa men jag undrar bara varför man inte får tramsa i den här tråden när man så uppenbarligen får göra det i varenda annan tråd?? Är det något speciellt som gör att man skall respektera trådskaparen just här men aldrig i andra trådar på småprat???
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Rihane
          Inlägg 23-07-2010, 15:07
          Länk hit: #95

Gäster

CITAT (Anki på Öland @ 23-07-2010, 16:03) *
          Nu kanske jag förstör alltihopa men jag undrar bara varför man inte får tramsa i den här tråden när man så uppenbarligen får göra det i varenda annan tråd?? Är det något speciellt som gör att man skall respektera trådskaparen just här men aldrig i andra trådar på småprat???
          Anki

Men liksom i andra trådar får väl trådskaparen säga ifrån om det tramsas?

Citera
          fuchsian
          Inlägg 23-07-2010, 15:10
          Länk hit: #96

Medlem

Vet ni hur mycket själen väger, den som lämnar kroppen vid ett dödsögonblicket, oberoende en baby som föds för tidigt, eller en persom med sina, tja, ca 300kg?

Detta är vetenskapligt testad under en så rätt lång period i av de som inget tror på ett lasarett i USA.

21 gram!

Vad säger detta till er? ..... confused.gif ... fuchian ...

Citera
          silos
          Inlägg 23-07-2010, 15:23
          Länk hit: #97

Medlem

CITAT (Anki på Öland @ 23-07-2010, 16:03) *
          Anki

Varför skulle du förstöra? Du skriver jo det som du funderar över.Man skall absolut respektera alla trådskaparnas önskan,men så verkar det inte vara:(((

VAD är trams för dig? Jag vill veta i vilken-vilka trådar har jag inte respekterat tråd skaparen?

P.S Jag är djupt tacksam för att de som kommer hit är vänliga och respekterande gentemot mig!
          smiley_small_hug.gif

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 23-07-2010, 15:24
          Länk hit: #98

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (Rihane @ 23-07-2010, 16:07) *
          Men liksom i andra trådar får väl trådskaparen säga ifrån om det tramsas?

Det har jag inte märkt att det respekterats på senaste tiden..... det räcker ju att öppna 5 seriösa trådar så ser man. sad.gif
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          fuchsian
          Inlägg 23-07-2010, 15:25
          Länk hit: #99

Medlem

Till ANKI på Öland,

Har du sett att det finns i "småprat" 3 olika sk. Tramstrådar att leka med.

1. Stintans --- har småprat drabbats av virus?

2. Red Top ---- Svammeltråd

3. malcolm ---- Humorbefriat

Jag menar inget illa om dessa 3 andra men denna som Silos påbörjade och vi diskuterade tillsammans om detta, så skulle meningen vara att kunna ställa frågor utan att dens skull känna sig dum el. annat och att den som kunde svara på ens fråga, skulle tas som en diskussion och byte av info mellan alla som har tankar om just dessa "okända" sakerna.
          Om det inte skulle ha kommit frågor, så då hade det varit meningslöst att fortsätta.

Alla seriösa frågor är välkomna och kan man inte svara på det, så vara ärlig att jag vet inte hur det el det där förhåller sig, kanske någon annan har något svar att ge.

Jag vet mycket väl att detta är så udda och liten del, men man märker att vi får fler och fler frågor. Det är väl inte så konstigt egentligen, även att man tänker inte i dessa banor i sitt vanliga liv, men någon gång träffar man på något som man inte kan begripa, inga frågor är dumma ...... angel_not.gif .... fuchian ...

Redigerat av fuchian: 23-07-2010, 15:28

Citera
          Bengalow
          Inlägg 23-07-2010, 15:29
          Länk hit: #100

Medlem
          Antal inlägg: 3 185
          Medlem nr: 24 333

Trodde nog att det skulle komma ett inslag från "vetenskapen" i USA. Där har man i vissa stater i södra USA upphöjt skapelsehistorien till vetenskap, d.v,s. man tror fullt och fast på att historien om Adam och Eva är sann. Den siste dåren är inte född ännu...!

Citera

22 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-06-2026, 20:20

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon