Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > En liten vän
          silos
          Inlägg 01-08-2010, 15:33
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (sqrulan @ 01-08-2010, 15:40) *
          whistling.gif Tro du att jag bry mej? Jag är bara så djäkla less på folk som nervärdera andra, låt varje person få ha sin egen vilja! Varför är allt så negativt hela tiden?
          Jag vill gärna veta mer än det jag redan vet, man blir aldrig fulllärd!!
          Jag kan kanske be om ursäkt för vissa saker som jag skrev i går, jag var inte nykter! En flaska vin fick mej att säga vad jag hela tiden har tyckt!
          Jag tycker om alla på forumet men jag tycker INTE om att vissa bli mobbade för sina åsikter!

wub.gif Kramar från en som har ont i huvudet idag! Tokiga jag! slap.gif

Jag som tror att du bryr dig om andra människor.

Jag nedvärdera definitivt inte mina medmänniskor,gjorde jag det så nedvärderade jag mig själv också!

Det negativa hör jo livet till och människor som inte ser sina egna "demoner"inom sig är det svårt för här i livet,eftersom man ser då allt detta utanför sig själv!Detta har livet lärt mig och det tog låååång tid för mig att lära mig.Livet lär sa min pappa och det är så sant så!

Mobbning är alltid mycket destruktivt!!!
          smiley_small_hug.gif

Citera
          sqrulan
          Inlägg 01-08-2010, 15:41
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

smiley_small_hug.gif Silos, du e bra! wub.gif Det du skriver är bra, ibland så tror jag att du egentligen är Fuchian!? g.gif

--------------------

Citera
          silos
          Inlägg 01-08-2010, 16:15
          Länk hit: #23

Medlem

CITAT (sqrulan @ 01-08-2010, 16:41) *
          smiley_small_hug.gif Silos, du e bra! wub.gif Det du skriver är bra, ibland så tror jag att du egentligen är Fuchian!? g.gif

smiley_small_hug.gif jag är jag biggrin.gif och tack för dina goa ord! smiley_small_hug.gif

Citera
          fuchsian
          Inlägg 01-08-2010, 19:09
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Hej Silos,

Har inte hunnit med så mycket idag. Vädret hinner växla innan man hinner bestämma sig vart man ska gå. Trodde att växthuset var lagom, och det var den, men sedan kom solen, så vi flydde in igen.

Det du frågade om är stängd just nu. Det gäller inte dig, men du förstår.

syrran har det tufft, mamma håller på att lämna oss, så jag försöker trösta, min egen sorg tar jag sedan.

Ha det gott! jag får inte besöka din docksida enl. Sqrulan, så det gäller väl att lyda överheten.

många kramissar får du ..... smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif ... fuchian ...

Citera
          silos
          Inlägg 01-08-2010, 20:58
          Länk hit: #25

Medlem

CITAT (fuchian @ 01-08-2010, 20:09) *
          Hej Silos,

Har inte hunnit med så mycket idag. Vädret hinner växla innan man hinner bestämma sig vart man ska gå. Trodde att växthuset var lagom, och det var den, men sedan kom solen, så vi flydde in igen.

Det du frågade om är stängd just nu. Det gäller inte dig, men du förstår.

syrran har det tufft, mamma håller på att lämna oss, så jag försöker trösta, min egen sorg tar jag sedan.

Ha det gott! jag får inte besöka din docksida enl. Sqrulan, så det gäller väl att lyda överheten.

många kramissar får du ..... smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif ... fuchian ...

HejFuchian!

Ååå så härligt att ha växthus,det hade jag med en gång i tiden.

Tröstekramar till dig och din syster och hjärtekramar till eran mamma smiley_small_hug.gif wub.gif

Du är hjrtligt välkommen till min docksida! smiley_small_hug.gif

Massor av kramar från mig till dig smiley_small_hug.gif

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-10-2025, 14:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon