CITAT (Bengalow @ 05-08-2010, 22:51)

Nåja, det är ett allmänmänskligt problem med gaser! Jag hade en moster, som vid ett besök i Peterskyrkan i Rom, kände sig tvungen att gå lite avsides för en "avgasning". Sagt och gjort i en avsides belägen absid. Då kommer hennes man rusande till henne och frågade vad i h-e hon höll på med. "-Det hördes ju i hela kyrkan!". Peterskyrkan har en alldeles särskilt god akustik...
jag har med några ''roliga'' historier som hänt
den ena var när jag och min familj var hemma hos deras kompisar, deras ena dotter gick på toan, och efter en stund kom värsta ja ''fis dönet''. därefter när hon kom ut så frågade hennes mamma ''är du dålig i magen''.
en annan hände mig själv, samma personer jag och min familj och så den andra familjen, jag och min mamma och mamman i den andra familjen satt i soffan och hade väldigt roligt och skrattade mycket, jag låg i soffan och rullade mig och vek mig själv av skratt, ja och jag vik mig på så vis att jag låg i hörnet på soffan och skrattade hysteriskt och ja råkade vända upp benen och baken i luften och ja ''släppte'' till omedvetet och det gjorde det med ett väldigt konstigt och tydligen roligt ljud. vilket var väldigt pinsamt. sedan började alla skratta om igen hysteriskt av att jag råkade göra detta.
annars om det gäller mig själv så kan jag rapa ohämmat hemma, men resten gör jag väldigt försynt i det privata. rapa känns mer ''fräschare''.