När något tråkigt händer så upptäcker man vilka som är ens bekanta, vilka man trodde var vänner och vilka som är det. Ett varmt tack från både mig och min man för blomstercheckarna från alla odlavänner, de kommer väl till pass när vi skall flytta hem igen. Speciellt tack till Ann som ordnat det hela.
Alla krukväxter utom två dog av röken, de sista två dog av saneringen så nu är första gången sedan jag flyttade hemifrån som vi inte äger en enda blomma.
Jag har dröjt med att tacka för att checkarna var via diverse adresstrassel lite på avvägar. Tack vare superdetektiven Ann så nådde de mig i förrgår kväll. Jag tror bestämt hon borde byta signatur till Sherlock eller liknande. Ann har lagt ner ett jättejobb på att ordna denna överraskning till mig.
Huset skulle vara färdigsanerat i bostadsplanen nu till helgen men det upptäcktes mera röklukt så saneringen fortsätter. Fortfarande har jag lite problem med tillgången till bredband, ström och värmen till mitt kontor men det skall väl ordna till sig. Jag kommer tillbaka i full skala om några veckor.
Än en gång ett superhjärtligt TACK Ni är underbara.
Bettson
|