Jag brukar ha datorn på under dagarna som jag är hemmikring, men jag har inte så mycket tålamod att skriva, men stannar till då och då. Ibörjan satt jag rätt mycket vid datorn, då jag gick med i forum, men nu räcker det att kolla det som man tycker om och lite annat. Men det har nog inte helt varit förgäves pga dessa råd som jag har fått under tidens gång. Samt att man har övat upp en del forumvanor, inte lägga sig i för mycket och undvika vissa ämnen och personer tills man blir mer mogen med det hela.
Jag sköter en del av mina mailkontakter mellan Norge och hemmet här i denna dator, men har portat min familj redan ett år sedan till kontorets huvuddator. Är det viktigt, får jag reda på det, maken nämner det, men kommer det massa skit så åker det tillbaka eller till "papperskorgen" ofta utan att det når mig.
Samma gäller med mitt visitkort och mailadressen, så kan jag kolla om det är nåt att ha, eller skicka en hälsning att tyvärr, upptagen får återkomma om 2-3mån. , vilket betyder att jag tar inte emot när jag känner att den som skickar meilet har inte rent mjöl i påsen.
I torsdags var jag på återbesök hos min kiropr. och har haft rätt ont, men det börjar minska, så med den häcken sitter man inte länge på plats och till naturen är jag ju lite överallt, alltså ingen soffpotatis om inte smärtan bli för jävlig. Vill inte ha starka tabl. utan det får då duga med alvedon el. likn. Det kommer nu en tid när vi kommer att åka en hel del och sedan tappar man intresset för växter då det är vinter och kanske annat man gör och alla vänner som jobbar vill komma vid helger nu efter semesrarna. Alla vi har ju olika behov och gott med det. ...... ......fuchian.....
|