Nu är adresslistan och första kuvertet färdigt. Nr 1 ska (om brevbärarna sköter sig) ha kuvertet på tisdag.
1. luca 2. hattstugan 3. flouee 4. lämås 5. Monica i Nässjö 6. kerstin z5-6 7. Gåsis 8. Solstorm 9. Irene L 10. Rosie05 11. ingrid fuxwall 12. lilla mamma 13. Ywonne 14. Crazy4Flowers 15. Margith Skriv gärna en liten kommentar i den här tråden, när ni får kuvertet, eller när ni skickar det vidare. Då kan vi följa kuvertets gång och vet på ett ungefär när det beräknas landa i den egna brevlådan. Vi är alla lika nyfikna på vad som finns i kuvertet när vi får det, så snälla, försök att skicka kuvertet vidare senast dag 3.
Förra året var det så många som ville ha kuvertet en gång till, att det slutade med att vi skickade kuverten 3 gånger (sen sa jag stopp) Om det nu kommer att bli önskemål på fler varv med kuvertet även i år: vet du redan när du får kuvertet att du inte vill vara med på ett andra varv: var snäll och stryk över ditt namn i adresslistan innan du skickar det vidare.
Nu hoppas jag att ni hittar nya spännande favoriter i kuvertet, sånt som ni aldrig har haft en tanke på att köpa fröer till, men som visar sig vara växter som ni absolut inte vill vara utan hädanefter.
Mycket nöje!
--------------------
Margith, zon 6
Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst. Citat: min mor =)
|