CITAT (Suz @ 30-09-2010, 18:27)

Förlåt en korkad fråga men hur ser man att någon är inloggad?
Herre gud, hur hon bär sig åt. Här är det ingen som skrattar åt något, så roligt är det inte, men låt henne hållas, det har hon gjort sen urminnes tider och jag bryr mig inte.
OK, till ditt inlägg;
Din synpunkt ang att tigga om respekt, vad ska man svara på det?. Men jag kan ju inte skriva här att jag vill ha respekt, det går inte hem. Det blir mer påhopp på mig.
Förnedras, det gör man då man ligger på bara knän och ber och ber om respekt. Det passar mig inte. Orsaken till det är när jag var barn och hadde/inte hadde gjort nåt dumt och fick stryck för det av min mor, så det räckte inte. Hon tvingade mig på knä och korssa mina fingrar och be och be om förlåtelse vilket hon kanske gav mig nästa dag ---- till dess fick jag ligga på knäna och be.
Förstår du hur jag reagerar? Hon förnedrade mig gång på gång, trots att jag höll mig till sanningen, sen på NÅDER fick jag förlåtelse och nån respekt än hennes räknades inte med.
Jag har i mitt vuxna liv fått be om ursäkt när jag har gjort fel, men att be om nåd av någon kan jag inte med.
Jag fixar till mitt misstag och låter tiden visa vem jag är och då har jag aldig varit långsint av mig eller hämndlysten utan tagit emot allt med glädje och VIKTIGT inte dragit i igårdagens händelser, för det kan man inte ändra på, endast lära sig av det och försöka göra bättre ifrån sig.
Det har inte hänt på dom senare åren, för man har lärt sig att ge respekt och inte hamna i klistret.
Du har strukit under -- förtjänar --- och för mig betyder det att inte be om det utan med tiden har det vuxit fram. Jag är lojal mot dem som finns i mitt liv, och samma skulle man kunna få av de i forum som vill lära känna mitt riktiga jag bättre.
Kan man få det med i forum så kunde det lösa flera problem och jag skulle önska mig en som kan säga till om jag gör fel. Eller att ha någon att fråga om när det knyter till sig, men om inte så försöker jag själv, men i mindre skala.
Låter detta vettigt, eller har du annat att komma med, Suz (jag svarar nu endast till dig) .. fuchian..
CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 18:46)

Så vem ska få rätten att svara på hennes inlägg då?
Inte du, chamomille, jag svarar på Suz inlägg just nu. ..fuchian....