CITAT (xlxl67 @ 01-10-2010, 18:09)

På samtliga forum jag läser i är moderatorer med o diskuterar i trådar utan problem. Det borde fungera även här. Tror Aqvakul hade klarat det galanat.
Fast hade jag åkt ut på det sättet så hade jag nog rannskakat mig själv ordentligt och funnit vad som var fel.
Menar det är ju inte personligt att en okänd "moderator" slänger ut mig från ett forum. Då har jag gjort ngt helt mot reglerna. Jag hade skämts lite dessutom o bett om ursäkt.
xlxl69,
Vad skulle jag skämmas för? Hadde inte fått någon som helst förklaring utan att av någon anledning funkade inte datorn för att komma i forum.
Anser inte att det var mitt fel pga. att detta skedde över huvudet på mig, alltså helt fel!!!!!
Inte satt jag där undrade om och när datorn startar och av vilken anledning?
Man gör bara inte så ---- man ska bli informerad och behandlad som en kund och medlem.
Jag ska nog inte säga mer nu, men..... godtar inte sådana påhopp av dem.
Det som jag inte gjorde då var att jag inte visste om att man ignonera nåns tillägg, slipper att bli irriterad, men har lärt mig var jag hittar den knappen. Jätteskönt att slippa se allt, men ändå kunna läsa det som intresserar mig utan att bli störd. ...fuchian...
Redigerat av fuchian: 01-10-2010, 17:53