Min man är borta på jobbresa, han har varit borta i 9 dagar och det dröjer till söndag kväll innan han ska vara hemma. Har saknat honom hela tiden men nu är det värre än vanligt.

Han berättade här idag att de har haft problem där nere och det verkar inte som om de kommer kunna göra det de är tänkta att göra förrän tidigast på fredag. Eventuellt går det inte att få igång grejerna i tid över huvud taget. Just därför har de idag övervägt att åka hem... Han nämnde det och jag blev så glad över att få hem honom! Men sen kom han fram till att det var bäst att stanna kvar... ifall dom får igång det hela på fredag... det stack som en tagg rakt i hjärtat.

Jag vet att det säkert är vad han borde göra. Jag vet att han egentligen vill åka hem men är för plikttrogen. Jag vet att jag är fånig, några dagar till borde inte spela någon roll... men jag saknar honom så mycket att det gör ont, och att först få hopp och sen bli besviken gjorde mig riktigt ledsen.

Nog för att jag har katterna till sällskap här hemma men jag önskar av hela mitt väsen att han kunde komma hem, saknar honom så!
*i behov av kram*