Silos,
Det är ledsamt när man blir anklagad och jagad, men det finns så många goa odlarlater här så att man blir helt varm i hjärtat, du med, som jag har saknat, men vet ju att du kommer när du har lust, men dock finns du i mitt hjärta, precis som flera andra.
Det gör livet positivt med dessa kontakter och man tar det till sig.
du, din stackare, blev du också mobbad i skolan? Var det hela skoltiden eller hade du bättre tider att minnas tillbaka?
Jag vet hur det känns, under 3 års tid blev jag mobbad, slagen, kläderna sönderrivna och vad som helst, men till slut kunde jag ge igen och sedan skulle jag börja skolan i stan, där jag fick väninnor och fick vara i fred.
Vuxenmobbing är svårare att komma tillrätta med, men jag har klarat mig rätt bra trots allt, men jag ömmar för dessa barn som blir mobbade. de vet ju inte att mobbaren är en jäklig svag person som måste hävda sig på bekostnad på andra, likväl i det vuxna livet.
Vi är ju alla olika och tycker olika, men dock har vi fått mer likasinnade vänner som trots det behåller sitt eget jag och sina åsikter vilka man uppskattar och värnar om och har förståelsen att förstå dem rätt.
Livet är för värdefullt att bråkas sönder och samman. att sen finns dom som inte fattar det, så det är inget att göra åt det utan gå på sin egen väg och kunna förlåta och lägga det bakom sig.
Du, om någon, vet om detta och visar det också, därför är det så lätt att gilla dig..

..Fuchsian...