| |
|
  |
Mobbad försökte ta livet av sig - när elev filmade |
|
|
|
|
24-10-2010, 17:10
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
CITAT (fuchsian @ 24-10-2010, 17:33)  Då är väl alla glada och nöjda, förstår jag, men det konstiga med vuxenmobbing är att undvika rakt av personer av någon anledning som du gör Gita. Det är det "osynliga mobbningen" som du har gjort gm att hoppa över mina inlägg. .....Fuchsian...... Vadå undvika? Man skriver väl när man tycker att man har något att säga. Du är väl inte medelpunkt i forumet fast du verkar tro det.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
24-10-2010, 17:27
|
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642

|
CITAT (Gita @ 24-10-2010, 17:22)  Är det konsttråden som skaver fortfarande? Vissa ämnen bygger helt enkelt på kunnande och det är klart att man kan och bör hävda att någon har fel i sak i sådana diskussioner, att slänga på någon nedsättande epitet på grund av politisk uppfattning är enligt min mening något helt annat. Tänker inte heller dra igång något, har upptäck att det finns andra mer lämpade forum för seriösare debatter. Gita Nej den bryr jag mig inte om. Den skaver inte det minsta. Minns inte ens om eller när du kallat just mig korkad, tror faktiskt inte att du gjort det. Men allt kretsar inte runt mig, faktiskt. xxx
Redigerat av Anma: 24-10-2010, 20:43
|
|
|
|
|
|
|
|
24-10-2010, 19:27
|

Medlem
Antal inlägg: 3 631
Medlem nr: 30 760

|
CITAT (Gita @ 24-10-2010, 17:53)  Nu förstår jag inte riktigt vad du menar, det är riktigt att jag i allmänhet inte bemöter dina inlägg vilket beror på att jag helt enkelt inte har något att säga, kanske för att jag inte helt förstår dig och vad du vill säga. Har man inget att säga skall man väl vara tyst och det kan du väl ändå inte kalla mobbing och f.ö är det väl flera andra vars inlägg jag aldrig eller sällan bemöter. Gita OK,GITA, Men då förstår jag dig. Lade bara till märke att du hadde hoppat över det jag skrivit och svarat till en annan, men det är ju fullt förståerligt, så gör jag också om jag kan inte hitta något att tillägga men ser en annan som jag svarar till. Jag vill hellst fixa missförstånden på en gång, sedan om vi i sak går åt var sitt håll, så är det bättre än känna, att hon bryr sig inte vad jag hadde skrivit. Jag har nog fått mobbingen på hjärnan, så mycket som det har hänt och med så måmga jag har/de har ställt en RAK FRÅGA som är lätt att svara och att det ska inte bli långbänkar på något håll. Det har fungerat bra. Sedan finns den gruppen som kommer efter och bara ska sabotera, men det finns ju "ignonera", så jag bemöter inte dessa som har hackat på mig sen jag kom med i forumet, men även det känns nu bättre. Då är vi överens, och jag ber om ursäkt för min del och hoppas att du förstår. ...Fuchsian....
|
|
|
|
|
|
|
|
24-10-2010, 21:58
|
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642

|
CITAT (malcolm @ 24-10-2010, 22:40)  Vilken utmärkt tråd detta att börja ge sig på varandra i..... inte.  Sant.
|
|
|
|
|
|
|
|
25-10-2010, 14:14
|

Medlem

|
CITAT (malcolm @ 24-10-2010, 22:40)  Vilken utmärkt tråd detta att börja ge sig på varandra i..... inte.  Men gubbe lille, håll dig borta då om du inte har något att komma med, hur enkelt som helst. Här har ingen gett sig på varandra, vi har rätat ut frågetecken och respekterat varandra, något för dig att lära, kanske??? Eller ser du "spöken" i varenta hörn? ....Fuchsian....
|
|
|
|
|
|
|
|
25-10-2010, 14:32
|

Medlem

|
Suck!!!!
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
25-10-2010, 18:37
|

Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311

|
CITAT (fuchsian @ 25-10-2010, 15:14)  Men gubbe lille, håll dig borta då om du inte har något att komma med, hur enkelt som helst. Här har ingen gett sig på varandra, vi har rätat ut frågetecken och respekterat varandra, något för dig att lära, kanske??? Eller ser du "spöken" i varenta hörn? ....Fuchsian.... Jag har egentligen valt att ignorera dig men öppnade ändå ditt senaste inlägg i denna tråden, DU tror att allt handlar om DIG och bara DIG men det gör det faktiskt inte. Du har inte det minsta respekt för någon överhuvud taget och bryr dig bara om dig själv. Spöken är nå´t som du verkar bekant med och kanske du är ett av dem själv. Du pratar ofta om din man och hur bra han är men om han nu är så bra, varför är han gift med dig..? Skulle vara roligt att prata med honom här på Odla.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-10-2010, 08:08
|
Medlem
Antal inlägg: 2 933
Medlem nr: 13 452

|
CITAT (malcolm @ 25-10-2010, 19:37)  Du pratar ofta om din man och hur bra han är men om han nu är så bra, varför är han gift med dig..? Skulle vara roligt att prata med honom här på Odla. Nu kommer hon väl med ytterligare ett nytt nick Tråkigt att hon envisas med att förstöra alla försök till seriösa diskussioner. Jag brukar ha tålamod med en del dumheter men fuchian är enbart elak och går in för att förstöra som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-10-2010, 12:36
|

Medlem

|
CITAT (Solstorm @ 26-10-2010, 09:08)  Nu kommer hon väl med ytterligare ett nytt nick Tråkigt att hon envisas med att förstöra alla försök till seriösa diskussioner. Jag brukar ha tålamod med en del dumheter men fuchian är enbart elak och går in för att förstöra som vanligt.  Ja det var skönt den veckan hon var bortrest. Förstöra och förpesta forumet och seriösa diskussioner är det enda hon gör trots att hon lovat bättring. Men vem trodde att hon fattat något av kritiken  . Man tappar lusten att vara kvar.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
26-10-2010, 13:33
|

Medlem

|
Malcolm,
Med det går ju så bra att snacka med maken för min del. Du skulle nog få svar på dina frågor, misstänker jag.
Jag är jag, men tänker inte längre vara den som alla ger sig på. Jag fixar felen alltefter de kommer och då slipper man missförstånd som stör. Helst inte i forumet, där hör det inte till, men annars trivs jag med dessa personer jag nu har kring mig och jag RESPEKTERAR dem och tar var och en för den person h#n är. ..Fuchsian ....
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 02:45
|

Medlem

|
CITAT (malcolm @ 25-10-2010, 19:37)  Jag har egentligen valt att ignorera dig men öppnade ändå ditt senaste inlägg i denna tråden, DU tror att allt handlar om DIG och bara DIG men det gör det faktiskt inte. Du har inte det minsta respekt för någon överhuvud taget och bryr dig bara om dig själv. Spöken är nå´t som du verkar bekant med och kanske du är ett av dem själv. Du pratar ofta om din man och hur bra han är men om han nu är så bra, varför är han gift med dig..? Skulle vara roligt att prata med honom här på Odla. Om du inte har läst något av mina inlägg under tiden du gömde dig bakom "ignonera" skylten så har du ingen rätt att kritisera mig nu helt plötsligt och utan orsak. Jag ser ingen orsak till ditt inlägg det jag skrivit under din "bortvaro", jag har inte skrivit JAG JAG JAGGG som du påstår. Du har inte sett vem jag har brytt mig om och vilka forumvänner som jag har umgåtts med. Du ska inte tala om respekt, för det kan du/har inte ens själv än enbart för dina egna syften, men , DU, jag bryr mig inte om det, låt mig vara ifred och dra din skyllt över ditt, så sköter jag mitt. Lugnast så. Du har ju haft dina egna trådar om enbart DIG, så det finns gott om plats att fortsätta med dom och jag kommer inte störa dig, så där kan du vara med ditt och det har ju accepteras av andra, så vad är problemet? Att jag avslöjar ditt sanna jag i forumet? Det kommer jag inte att göra. Är de det du är rädd för och börjar jaga mig för? För mig får du vara och ha ditt, men detsamma vill jag att du låter mig vara ifred. Jag svarar endast på en sakfråga, ingen diskussion med dig i nuläge. Vad som du vill säga till min make och hans gifte med mig, kan du ta med honom själv när du skrev det som ett önskemål, för det kan inte jag svara på vad han tycker och tänker. (jag tror att du har kikat fler inlägg än bara det förra) Kommer i nuläge inte att ta upp mer med dig, så jag hoppas att du hittar din väg. .F...
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 03:11
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 05:25
|

Medlem

|
Starta egna trådar själv då där du får vara ifred!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 07:33
|
Medlem

|
Fuchian, jag vill inte ha fler pm från dig där du skriver om andra medlemmar. Du plockar definitivt inga poäng hos mig på det viset. Den här tråden handlade om den allvarliga mobbningen som är ett helvete för så många. Också här förstör du. Tycker du att detta var ett lämpligt inlägg? CITAT (fuchsian @ 25-10-2010, 15:14)  Men gubbe lille, håll dig borta då om du inte har något att komma med, hur enkelt som helst. Här har ingen gett sig på varandra, vi har rätat ut frågetecken och respekterat varandra, något för dig att lära, kanske??? Eller ser du "spöken" i varenta hörn? ....Fuchsian....
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 09:17
|

Medlem

|
CITAT (Solstorm @ 27-10-2010, 08:33)  Fuchian, jag vill inte ha fler pm från dig där du skriver om andra medlemmar. Du plockar definitivt inga poäng hos mig på det viset. Den här tråden handlade om den allvarliga mobbningen som är ett helvete för så många. Också här förstör du.
Tycker du att detta var ett lämpligt inlägg? Solstorm, Om du själv är helt oskyldig, så tycker jag att det inte finns mer att snacka om. JAG vet vilket helvete en mobbning kan vara, och här är den på så låg nivå så man tror knappt sina ögon. Malcolm´hade inte här och göra fr, början. Han kom inte med något nyttigt till tråden utan enbart att ge sig på mig. Det som blev missförsrånd och ensidig syn från mitt håll, redde vi ut direkt där och allt skulle få fortsätta om bara han o Stintan inte hade kommit dit med sin skit. Det var ju det jag undrar, är det verkligen nödvändigt av honom (som har ignonerat mig) och därmed visat klart att det ska nu inte vara nån kontakt mellan oss i trådarna. Jag har låtit honom passera, inte ens sett vad han skrivit, så då har jag min fulla rätt att fråga vad han har där och göra. Detta är ju det "finstilta mobbning" som jag nämnde i tidigare sammanhang som händer i forumet. Det är ett helvete, borde jag veta bäst!!!!! Just detta sysslar ju du med nu!!!! Några påäng behöver jag inte heller. Malcolms inblandning av min make i det hela är ett lågvattensmärke, som visar att han kan tänkas trakassera min familj, men om han vill prata med honom så får han väl göra det, om han blir bra av det samtalet. Jag har sagt mitt och här ÄR JAG oskylldig, annars hade jag inte brytt mig om, förutom de som missuppfattade mig fel och vi rättade ut det vad vi menade och även om vi inte delar den sakfrågan, fattar den andre min synpunkt i det hele och vi respekterar varandra för det. Resten gjorde vi i PM form för att inte störa mer i tråden. Och där kan vi ge bättre uttryck för vad vi känner än på tråden, där alla kommer och förstör det hela. Jag skäller inte ut någon varken i forum eller mer privat, det är inte min stil. Det finns inget att anmärka om mig här, så lägg ner skiten. Så himla dumt att ens att bry sig mera om det hela. Jag kommer också i fortsättning att ta upp det direkt om nånon av medlemmarna känner sig trampad på tårna av mig. Det är den snabbaste vägen att få ur det hela. Kommer inte befatta på långbänkarskit. KLART???? TYDLIGT ????? ---- Så bra då. ...Fuchsian .....
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 09:19
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 09:33
|
Medlem

|
CITAT (fuchsian @ 27-10-2010, 10:17)  . Malcolm´hade inte här och göra fr, början. Du är ju inte klok någonstans. Detta är inte ditt privata forum
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 10:22
|

Medlem

|
Har jag sagt det att detta är mitt forum? Tror fortfarande att det är Odlas och svarar där jag kan, och låter bli resten. Varför kommer du med sådana påståenden? vissa saker har varit lättare att belysa gm egna erfarenheter. Jag har anpassat mig bra i de ämnen och med dem som vi har haft diskussioner med av mer vardagliga saker, så det är min fulla rätt och ingen ska lägga sig i det.
Förresten, är det inte så längre att jag startar trådar om ditten och datten, men respekterar dem som har behov av det och där har jag nog inget att göra, när jag läst igenom, så låter jag bli.
Är det konstigt att jag reder ut mina fel, som en annan medlem undrar??? Så fungerar jag i det dagliga livet. Jag har varit tacksam för dessa medlemmar som har velat få nån sak belyst bättre och för dens skull har jag använt mig av PM för att inte dra det till tråden, av hänsyn till er andra .... är man då galen? Rätt, jag är inte riktig någonstans --det är fel på min opererade stortå, anna diagnos har jag inte. .F...
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 10:24
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 10:39
|

Medlem

|
Så fick du även denna seriösa tråd att handla om dig  Du är verkligen patetisk.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
netha
|
27-10-2010, 10:49
|
Gäster

|
Ingen idé att starta några seriösa trådar i forumet. Alla förstörs av Pia-fuchsian.  Jag har valt att ignorera henne men trådarna är ändå förstörda. Synd är det att hon gör detta med adm tillåtelse
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|