| |
|
  |
Mobbad försökte ta livet av sig - när elev filmade |
|
|
|
|
27-10-2010, 10:57
|

Medlem
Antal inlägg: 3 631
Medlem nr: 30 760

|
CITAT (netha @ 27-10-2010, 11:49)  Ingen idé att starta några seriösa trådar i forumet. Alla förstörs av Pia-fuchsian.  Jag har valt att ignorera henne men trådarna är ändå förstörda. Synd är det att hon gör detta med adm tillåtelse  Vem är Pia? och vad har hon i så fall att komma med. Och Nethan, starta vilka trådar du vill, jag kommer inte dit, var så säker på det. Det är lugnt fr. min sida, att hålla mig borta när jag ser ditt nick. Hoppas att det hjälper dig? ... Fuchsian....
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 11:02
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
CITAT (fuchsian @ 27-10-2010, 11:22)  Har jag sagt det att detta är mitt forum? Tror fortfarande att det är Odlas och svarar där jag kan, och låter bli resten. Varför kommer du med sådana påståenden? vissa saker har varit lättare att belysa gm egna erfarenheter. Jag har anpassat mig bra i de ämnen och med dem som vi har haft diskussioner med av mer vardagliga saker, så det är min fulla rätt och ingen ska lägga sig i det.
Förresten, är det inte så längre att jag startar trådar om ditten och datten, men respekterar dem som har behov av det och där har jag nog inget att göra, när jag läst igenom, så låter jag bli.
Är det konstigt att jag reder ut mina fel, som en annan medlem undrar??? Så fungerar jag i det dagliga livet. Jag har varit tacksam för dessa medlemmar som har velat få nån sak belyst bättre och för dens skull har jag använt mig av PM för att inte dra det till tråden, av hänsyn till er andra .... är man då galen? Rätt, jag är inte riktig någonstans --det är fel på min opererade stortå, anna diagnos har jag inte. .F... ------------------------------------------------ Ber om ursäkt, men nu fortsätter jag OT. ------------------------------------------------- Snälla F! Jag vet att du inte kommer att läsa det här, men du kanske kan be någon av dina vänner här att läsa det för dig. Jag förstår, numera, att Odla.nu var din första kontakt med ett internetforum. Kommer man, som du, in i en helt okänd social situation;( ett internetforum går ju inte att jämföra med en sammankomst irl 'i verkliga livet', där man känner de flesta, och bara några få är obekanta), är det lätt hänt att man klampar fram, som en elefant i en glasbutik. Framförallt om man känner sig osäker och inte känner av situationen med alla sinnen öppna. I din iver att bli sedd, har du alltsedan du, i din nya skepnad, som fuchian(numera fuchsian) kom till forumet fyllt ut alla nystartade, och gamla, återanvända trådar, med långa, märkliga inlägg. Inlägg som ofta är svåra att förstå eller tro på. Eftersom du , excellerar i överdrivna självupplevelser, förklaringar och ursäkter, eller skriver om dina bekanta, såväl kända som okända, på ett otillbörligt sätt. Du har nu varit medlem på Odla.nu:s forum i snart fem månader. (Lite längre, om man räknar din tid under annat alias). Under den här tiden har du kunnat läsa alla andra medlemmars inlägg och haft många möjligheter att sätta dig in i hur forumet fungerar. Tyvärr hamnade du alldeles snett från början, eftersom du inte har någon vana från internetforum. Nu kanske du, för din egen skull, ska ta en rejäl paus från själva skrivandet och bara läsa vad andra skriver. Ägna gärna pausen till att läsa igenom alla trådar du själv medverkat i. När du har tid att sätta in allt i ett sammanhang kommer du, om du läser förutsättningslöst, ganska snart att märka, att dina egna inlägg skiljer ut sig från övrigas. Här behöver man inte vara särskilt märkvärdig. Många bryr sig egentligen inte om vem man är, vad man har åstadkommit, vilka man känner osv osv. Här pratar/diskuterar man bara om det ämne, som för närvarande är aktuellt, eller leker bort en stund i någon av de trådar, som vissa betraktar, som tramstrådar, men som ibland fyller en viktig social funktion, utan att man egentligen skriver något märkvärdigt. Sist men inte minst; det är inte någon här som mobbar eller förföljer dig. Det är du själv, som tolkar allt som negativa påhopp, eftersom du tror att du inte duger. Ryck upp dig och försök stärka din självuppfattning. Du ska se att allt fungerar bättre, när du är trygg i dig själv. Då kommer du inte längre ha något behov av att framhäva dig själv i alla sammanhang. Då vilar du tryggt i dig själv. Lycka till!
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 11:17
|

Medlem
Antal inlägg: 5 521
Medlem nr: 7 219

|
CITAT (Red Top @ 27-10-2010, 12:02)  ------------------------------------------------ Ber om ursäkt, men nu fortsätter jag OT. ------------------------------------------------- Snälla F! Jag vet att du inte kommer att läsa det här, men du kanske kan be någon av dina vänner här att läsa det för dig. Jag förstår, numera, att Odla.nu var din första kontakt med ett internetforum. Kommer man, som du, in i en helt okänd social situation;( ett internetforum går ju inte att jämföra med en sammankomst irl 'i verkliga livet', där man känner de flesta, och bara några få är obekanta), är det lätt hänt att man klampar fram, som en elefant i en glasbutik. Framförallt om man känner sig osäker och inte känner av situationen med alla sinnen öppna. I din iver att bli sedd, har du alltsedan du, i din nya skepnad, som fuchian(numera fuchsian) kom till forumet fyllt ut alla nystartade, och gamla, återanvända trådar, med långa, märkliga inlägg. Inlägg som ofta är svåra att förstå eller tro på. Eftersom du , excellerar i överdrivna självupplevelser, förklaringar och ursäkter, eller skriver om dina bekanta, såväl kända som okända, på ett otillbörligt sätt. Du har nu varit medlem på Odla.nu:s forum i snart fem månader. (Lite längre, om man räknar din tid under annat alias). Under den här tiden har du kunnat läsa alla andra medlemmars inlägg och haft många möjligheter att sätta dig in i hur forumet fungerar. Tyvärr hamnade du alldeles snett från början, eftersom du inte har någon vana från internetforum. Nu kanske du, för din egen skull, ska ta en rejäl paus från själva skrivandet och bara läsa vad andra skriver. Ägna gärna pausen till att läsa igenom alla trådar du själv medverkat i. När du har tid att sätta in allt i ett sammanhang kommer du, om du läser förutsättningslöst, ganska snart att märka, att dina egna inlägg skiljer ut sig från övrigas. Här behöver man inte vara särskilt märkvärdig. Många bryr sig egentligen inte om vem man är, vad man har åstadkommit, vilka man känner osv osv. Här pratar/diskuterar man bara om det ämne, som för närvarande är aktuellt, eller leker bort en stund i någon av de trådar, som vissa betraktar, som tramstrådar, men som ibland fyller en viktig social funktion, utan att man egentligen skriver något märkvärdigt. Sist men inte minst; det är inte någon här som mobbar eller förföljer dig. Det är du själv, som tolkar allt som negativa påhopp, eftersom du tror att du inte duger. Ryck upp dig och försök stärka din självuppfattning. Du ska se att allt fungerar bättre, när du är trygg i dig själv. Då kommer du inte längre ha något behov av att framhäva dig själv i alla sammanhang. Då vilar du tryggt i dig själv. Lycka till! måste man vara som alla andra och anpassa sig? jag tänker att det här är ju inget viktigt ställe. vem sätter tonen? sen gillar jag inte det du skriver (min fetning i texten ovan) vem är du/vi att ge råd till någon som inte har bett om dem? jag kan reta mig som fan på att så fort fuchsian skriver något så finns det 2-3 träskallar här inne som är och petar direkt - antingen med aplöjliga smajlisar eller dumma jävla kommentarer. jag sitter inte på händer eller annat trams utan jag hoppar helt enkelt över sånt jag inte vill läsa och se, hur svårt är det att göra exakt samma sak med fuchsians inlägg i trådarna? om man nu inte klarar av dem vill säga. lycka till själv och jag ber allra ödmjukast om ursäkt för OT!
Redigerat av herkules: 27-10-2010, 11:19
--------------------
likes anarki och faråthelvete ☺
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 11:38
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
CITAT (herkules @ 27-10-2010, 12:17)  måste man vara som alla andra och anpassa sig? jag tänker att det här är ju inget viktigt ställe. vem sätter tonen? sen gillar jag inte det du skriver (min fetning i texten ovan) vem är du/vi att ge råd till någon som inte har bett om dem?
jag kan reta mig som fan på att så fort fuchsian skriver något så finns det 2-3 träskallar här inne som är och petar direkt - antingen med aplöjliga smajlisar eller dumma jävla kommentarer. jag sitter inte på händer eller annat trams utan jag hoppar helt enkelt över sånt jag inte vill läsa och se, hur svårt är det att göra exakt samma sak med fuchsians inlägg i trådarna? om man nu inte klarar av dem vill säga. lycka till själv och jag ber allra ödmjukast om ursäkt för OT! Fuchsian har faktiskt vid ett flertal tillfällen bett om hjälp med att få påpekanden, om hon gör något fel. Din starka reaktion på just det jag skrev, får du nog söka orsaken till hos dig själv.
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 11:44
|

Medlem

|
HERKULES, Ja jag har läst ditt inlägg och det som kommer fram där motsvarar också med min bild av mig själv. Du har så rätt i det stora hela. Jag förstår att jag kom in som en stormvind, men nådde inte till förväntningarna (främs bildhantering och udda samtalsämnen) Jag ville enbart vara en enda i forumet och det öppnades en helt nu värld för mig, som dottern uttryckte att ge dig i akt vad du än gör..... Hon föreslog mig FB med några medlemmar som jag fick hjälp och glädje, ikke dig att glömma. Mina upplevelser, som jag har berättat, motsvarar inte helt allt, utan det värsta har jag sorterat bort. Det var mycket värre, men hör inte hit. Mina klienter förstår jag bättre pga det jag själv har gått igenom och kan bemöta deras kaos på plats. Min tanke var att ge en bild av det som tråden gick ut på, det var mitt sätt att ge, det funkar i mitt liv. Jag är klok nog att ta ditt inlägg på allvar och jag är inte främmande alls för olika tankar som du skrev till mig. Det stämmer rätt bra och kritik tål jag om den är SAKLIG OCH RAK. Svarar inte på skit. Vi alla har våra brister och goda sidor och gm. detta lär man sig mera hur allt funkar, dummare är jag inte, men kan retas ibland, tyvärr. Men det är inte av den elaka sortens. Må du tro att jag har läst mina egna inlägg, då det börjar blåsa i örona och tänka efter hur skulle jag kunnat förklara det bättre. Med mobbningen har det varit rätt bra förrutom några stycken, men jag läser inte deras inlägg för jag har ignonerat dem, för min egens skull och att undvika konflikter. Stort tack för ditt inlägg .......  tack att du och de andra finns. .... Fuchsian....
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 12:25
|

Medlem
Antal inlägg: 4 213
Medlem nr: 9 061

|
CITAT (herkules @ 27-10-2010, 12:17)  måste man vara som alla andra och anpassa sig? jag tänker att det här är ju inget viktigt ställe. vem sätter tonen? sen gillar jag inte det du skriver (min fetning i texten ovan) vem är du/vi att ge råd till någon som inte har bett om dem?
jag kan reta mig som fan på att så fort fuchsian skriver något så finns det 2-3 träskallar här inne som är och petar direkt - antingen med aplöjliga smajlisar eller dumma jävla kommentarer. jag sitter inte på händer eller annat trams utan jag hoppar helt enkelt över sånt jag inte vill läsa och se, hur svårt är det att göra exakt samma sak med fuchsians inlägg i trådarna? om man nu inte klarar av dem vill säga. lycka till själv och jag ber allra ödmjukast om ursäkt för OT! Och så fort någon är inne och skriver så kommer du som ett brev på posten och talar om hur alla andra ska göra  , får inte riktigt ihop ditt inlägg med hur du själv gör. Så man kan ju undra vem/vilka som är träskallar??
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 12:43
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
CITAT (fuchsian @ 27-10-2010, 12:44)  HERKULES, Ja jag har läst ditt inlägg och det som kommer fram där motsvarar också med min bild av mig själv. Du har så rätt i det stora hela. Jag förstår att jag kom in som en stormvind, men nådde inte till förväntningarna (främs bildhantering och udda samtalsämnen) Jag ville enbart vara en enda i forumet och det öppnades en helt nu värld för mig, som dottern uttryckte att ge dig i akt vad du än gör..... Hon föreslog mig FB med några medlemmar som jag fick hjälp och glädje, ikke dig att glömma. Mina upplevelser, som jag har berättat, motsvarar inte helt allt, utan det värsta har jag sorterat bort. Det var mycket värre, men hör inte hit. Mina klienter förstår jag bättre pga det jag själv har gått igenom och kan bemöta deras kaos på plats. Min tanke var att ge en bild av det som tråden gick ut på, det var mitt sätt att ge, det funkar i mitt liv. Jag är klok nog att ta ditt inlägg på allvar och jag är inte främmande alls för olika tankar som du skrev till mig. Det stämmer rätt bra och kritik tål jag om den är SAKLIG OCH RAK. Svarar inte på skit. Vi alla har våra brister och goda sidor och gm. detta lär man sig mera hur allt funkar, dummare är jag inte, men kan retas ibland, tyvärr. Men det är inte av den elaka sortens. Må du tro att jag har läst mina egna inlägg, då det börjar blåsa i örona och tänka efter hur skulle jag kunnat förklara det bättre. Med mobbningen har det varit rätt bra förrutom några stycken, men jag läser inte deras inlägg för jag har ignonerat dem, för min egens skull och att undvika konflikter. Stort tack för ditt inlägg .......  tack att du och de andra finns. .... Fuchsian.... Ca 30st jag, min, mig i ovanstående text  Tråden handlar inte om dig f!!!!!!! Hälften så långa inlägg och inga upprepningar skulle underlätta både för dig själv och andra!
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 12:55
|

Medlem

|
Herkules,
Man har ju försökt att göra om mig på några konstiga orsaker. När någon skriver sakligt och påpekar mig om det att h#n inte fattade, så vill jag göra mitt bästa att stå för mina egna klavertramp, andras är deras sak. Jag blev faktiskt rätt ledsen när tråden om mobbingen gick åt skogen, det fanns säkert fler som hade något att berätta, men tråden plockerades av vissa personer.
De är i min ignorera-låda (finns bara 3 st.) och på så vis har jag kunnat bidra där tillfälle ges och komma med med synpunkter son även andra skriver om. Samma sak var det ju i schampoo-tråden, men det gick att reparera, och tråden om drömmar.
Jag kan inte/kommer inte att vara lags för andra, MEN ska tänka mig före, men hur lätt är det då man varit med i tråden länge och de vissa kommer att förstör och att det sedan är mitt fel. Det är finmobbing på ett plan som inte borde existera. Det är som att puntta ihopp alla i en och samma mall.
Om jag går undan, så var säker på att det blir en annan som det ska hackas på. en annan medlem sadetta till mig att tendensen är densamma, men föremålet blir nytt. Inte hjälper det er andra, det vet jag.
Jag fick mitt nicknamn tillrättad i stavning fr. Admn. och inget annat. När det blir trasligheter, finns det folk som hänger sig på och andra PM mig om att inte låta dem göra så. Att undvika ta upp det i tråden för att inte få dom andra på sig, inget annat. Det har varit ett sätt att börja lösa oklarheter medsamma innan det går för långt.Jag gör mitt bästa, men kommer inte att hänga mer än att ge ett livstecken av mig. ..Fuchsian...
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 13:15
|
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292

|
Småprat är en paradis för dem som vill mobba sina oliktänkande medmänniskor
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 13:20
|

Medlem
Antal inlägg: 4 721
Medlem nr: 17 660

|
CITAT (silos @ 27-10-2010, 14:15)  Småprat är en paradis för dem som vill mobba sina oliktänkande medmänniskor  Hej silos. Har du stojat med barnbarnen o glömt bort odla.
--------------------
Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla
Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 13:24
|
Medlem

|
CITAT (gnon49 @ 27-10-2010, 14:20)  Hej silos. Har du stojat med barnbarnen o glömt bort odla.  Precis så är det och underbart har det varit,alla dumheter från den "vuxna" världen var bort under 6 veckor. Nu måste jag dock återvända till "verkligheten"
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 13:39
|
Medlem
Antal inlägg: 2 933
Medlem nr: 13 452

|
CITAT (fuchsian @ 27-10-2010, 12:44)  Jag förstår att jag kom in som en stormvind, men nådde inte till förväntningarna (främs bildhantering och udda samtalsämnen) Nu friserar du sanningen rejält. Du var så fruktansvärt oförskämd när du kom in på forumet under nicken tottes matte. De inläggen som du har redigerat i efterhand så att dina elakheter inte längre syns. Du försöker vrida till sanningen, det handlar inte alls om bildhantering och udda ämnen. Mer om att du försöker få alla trådar att handla om dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 14:18
|

Medlem

|
CITAT (Solstorm @ 27-10-2010, 14:39)  Nu friserar du sanningen rejält. Du var så fruktansvärt oförskämd när du kom in på forumet under nicken tottes matte. De inläggen som du har redigerat i efterhand så att dina elakheter inte längre syns. Du försöker vrida till sanningen, det handlar inte alls om bildhantering och udda ämnen. Mer om att du försöker få alla trådar att handla om dig. Solstorm, Mig veterligen har jag inte ens haft kunskap att göra om mina inlägg och det som fanns då gav mig också en läxa, så det var inte förgäves. Vilken sanning är det som skaver? Vad har vridit under den sista tiden? Du nämner om sanningar, men det förstår jag inte alls vad du menar, så var mer tydlig. Ucsh, så hemskt! Jag vill inte vara en galjonsfigur här inte! Jag behöver inte söka efter att bli nån annan än jag är. Har gjort det att kunna passa in i nåt hörn, men upptäckte att jag blev lurad, inte hjälpt. Rätt bistert faktiskt. Vad har jag redigerat? enda fallet är då jag skrivit/stavat fel och korrigerar det, eller att glömde nån sak. På vilket sätt har jag varit "fruktansvärt oförskämt" ? Vad vill du säga mig egentligen? Jag har inte tid att gå till alla 511 trådar???????? Jag har inte öppnat trådar sen i somras, endast ett par växttrådar. Lite mer vill jag nog veta det jag anklagas för att kunna veta vad det är som "skaver" ..Fuchsian....
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 14:20
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 14:24
|
Medlem

|
Kan "vuxna" annat än älta det som varit här på forumet???? LÄMNA FUCHSIAN IFRED!!!!!! Ni kan väl ta och älta mig för omväxlingens skull,MEN det går nog inte eftersom mig rå ni inte på längre!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 14:33
|

Medlem

|
CITAT (Red Top @ 27-10-2010, 12:38)  Fuchsian har faktiskt vid ett flertal tillfällen bett om hjälp med att få påpekanden, om hon gör något fel.
Din starka reaktion på just det jag skrev, får du nog söka orsaken till hos dig själv. Red Top, Jag har läst ditt långa inlägg, även att du inte trodde det. Ja, jag har bett om hjälp och då svarar jag det jag kan, tål kritiken om den är konstruktiv, men inte alla gula nickegubbar, det befattar jag mig inte med. Du var saklig och jag kännde inte det minsta att bli påhoppad, så här skulle det fungera bättre, även för andra och mig förstås.  ...fuchsian ..... CITAT (silos @ 27-10-2010, 15:24)  Kan "vuxna" annat än älta det som varit här på forumet???? LÄMNA FUCHSIAN IFRED!!!!!! Ni kan väl ta och älta mig för omväxlingens skull,MEN det går nog inte eftersom mig rå ni inte på längre!!!!  Silos, det har dock varit rätt lugnt och jag viker inte, men vill klara upp missförstånden medsamma, om det går, inget gammalt skåpmat befattar jag mig inte med. Det var roligt att du syns här, har väntat på dig, men tänkt att du kommer när det är dax. ..Fuchsian.....
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 14:42
|
Medlem

|
CITAT (fuchsian @ 27-10-2010, 15:33)  Red Top, Jag har läst ditt långa inlägg, även att du inte trodde det. Ja, jag har bett om hjälp och då svarar jag det jag kan, tål kritiken om den är konstruktiv, men inte alla gula nickegubbar, det befattar jag mig inte med. Du var saklig och jag kännde inte det minsta att bli påhoppad, så här skulle det fungera bättre, även för andra och mig förstås.  ...fuchsian ..... Silos, det har dock varit rätt lugnt och jag viker inte, men vill klara upp missförstånden medsamma, om det går, inget gammalt skåpmat befattar jag mig inte med. Det var roligt att du syns här, har väntat på dig, men tänkt att du kommer när det är dax. ..Fuchsian..... Hi hi,jag var jo tvungen att komma tillbaka om inte för annat än för att ge lite "mat" till -------a
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 14:50
|

Medlem

|
CITAT (fuchsian @ 27-10-2010, 15:18)  Solstorm,
Mig veterligen har jag inte ens haft kunskap att göra om mina inlägg och det som fanns då gav mig också en läxa, så det var inte förgäves. Vilken sanning är det som skaver? Vad har vridit under den sista tiden?
Vad har jag redigerat? enda fallet är då jag skrivit/stavat fel och korrigerar det, eller att glömde nån sak.
Lite mer vill jag nog veta det jag anklagas för att kunna veta vad det är som "skaver" ..Fuchsian....  I din först startade tråd om din goja redigerade du ju dina inlägg hejvilt och fick dom att handla om något helt annat än ursprungsinlägget så nu ljuger du allt igen. Lägg ner nu fuchsian, du trasslar bara in dig.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 15:21
|
Medlem

|
CITAT (*Stintan* @ 27-10-2010, 15:50)   I din först startade tråd om din goja redigerade du ju dina inlägg hejvilt och fick dom att handla om något helt annat än ursprungsinlägget så nu ljuger du allt igen. Lägg ner nu fuchsian, du trasslar bara in dig. Du Stintan,VARFÖR lägger du inte ner själv??? Har du inget annat för dig än att jaga Fuchsian!?!
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 16:04
|

Medlem

|
Silos, Jag har med stolthet gett med mig när någon vecka sedan en annan medlem bad om det. Det var en diskussion och Stintan dit direkt. Denna medlem bad oss att lägga ner, om någon av oss var såpass klok. Jag svarade direkt att jag gör det på direkten och tänker inte befatta meg mer av "mobbarna". Nu var det så att jag hade "ignorerat Stintan, så jag ser inte hennes inlägg, vilket känns bra för mig. Men hon fattar noll. Kan inte bevisa ens det hon skyller mig för och ljuger av bara den. Men tänk, nu kommer människan igen med och förstör flera trådar där vi hadde rätt trevligt faktiskt. Jag kan bara beklaga detta, men har nu förstått att det enda är att fortsätta med ignorera alla hennes hopp. Där känner jag mig stark och har fått kontakt med flera medlemmar där vi diskuterar om allt möjligt, faktiskt rätt trevligt har vi det. Sedan är det nån som tjatar om sanningar och att jag skrivit om mina inlägg???? men hallooo! Sånt har jag inte tid med. För allmänt kallas jag att ljuga om allt, men en sak tänker dom inte på och det är att de måste bevisa om jag gjort någon illa omedvetet, annars varför gräva upp allt gammalt? Låt mig vara i fred. Jag har bett om hjälp av dem som känner mig bättre att påpeka om jag blir för intensiv och de har i hyglig ton förklarat saker och ting. Om det har uppkommit missuppfattningar, så tar jag tag i det på en gång, ingen långbänk här, det förstör för andra medlemmar och jag är så jädrans trött på det hela det males och males och ingenting kommer ur det. Jag är glad åt alla mina forumsvänner som hjälpt mig att klara av det hela. Ja du, Silos, det kan bli så, men även jag är en människa.......  ..Fuchsian....
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 16:05
|
|
|
|
|
|
|
|
27-10-2010, 16:14
|

Medlem

|
CITAT (silos @ 27-10-2010, 16:21)  Du Stintan,VARFÖR lägger du inte ner själv??? Har du inget annat för dig än att jaga Fuchsian!?! Här jagas ingen! Jag påpekade en direkt lögn. Frågan är varför du ploppar upp för att hålla f. under armarna? Tycker du att det varit för lugnt på forumet? Det vore bättre att du frågade fuchsian om hon inte har något annat att göra än att sitta på forumet och upprepa sig.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|