Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Usch, vän på Hospice
          Monica M zon 4
          Inlägg 30-10-2010, 17:02
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 3 070
          Medlem nr: 21

Håller med Marcus. Osmakligt är rätt ordet. Även om mannen gav sitt tillstånd.

Citera
          kroton
          Inlägg 01-11-2010, 19:46
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 5
          Medlem nr: 26 248

Red top alla medlemmar har inte livrt iOdla forum. Du ska inte bestämma över mej och jag skriver när jag vill och läser när jag vil. Du ska inte fråga vem jag är alla får vara lika anonyma som du. Ordet är fritt inget annat står ivillkoren och jag har inte brutit mot några regler. Det gör däremot du som ger falska anklagelser. Skaffa liv och sluta trakassera medlemmar!

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 01-11-2010, 20:01
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (kroton @ 01-11-2010, 19:46) *
          Red top alla medlemmar har inte livrt iOdla forum. Du ska inte bestämma över mej och jag skriver när jag vill och läser när jag vil. Du ska inte fråga vem jag är alla får vara lika anonyma som du. Ordet är fritt inget annat står ivillkoren och jag har inte brutit mot några regler. Det gör däremot du som ger falska anklagelser. Skaffa liv och sluta trakassera medlemmar!

Men det är väl klart att man undrar om en medlem som aldrig deltar i några diskussioner plötsligt kliver in i en tråd och tillrättavisar.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          netha
          Inlägg 01-11-2010, 23:00
          Länk hit: #44

Gäster

CITAT (*Stintan* @ 01-11-2010, 20:01) *
          Men det är väl klart att man undrar om en medlem som aldrig deltar i några diskussioner plötsligt kliver in i en tråd och tillrättavisar.

Har nu läst tråden från början ... ser inte något tillrättavisande ... bara ett tyckande ang tråden och då är vi ju några st till som tycker likadant.

Personligen kollar jag aldrig när ngn blivit medlem eller hur många inlägg medlemmen gjort ... det är mig totalt ointressant. Jag läser trådar/inlägg som verkar intresssanta.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 01-11-2010, 23:15
          Länk hit: #45

Medlem

Ja Netha det har jag. OK fel ord av mig och ja jag tycker ju likadant. Det jag skrev var mer allmänt när detta händer. Inte kritik alltså utan en förklaring till varför man undrar vem det är.

Ser jag ett nick jag inte känner igen/kommer ihåg så tittar jag till under nicket för att se om det är en ny medlem. Det står ju både datum och antal inlägg där så det är ju lite svårt att undgå att se. Däremot kollar jag mycket sällan i medelmars profiler.

Stör det dig på något sätt?

--------------------

Citera
          netha
          Inlägg 01-11-2010, 23:23
          Länk hit: #46

Gäster

CITAT (*Stintan* @ 01-11-2010, 23:15) *
          Ja Netha det har jag. OK fel ord av mig och ja jag tycker ju likadant. Det jag skrev var mer allmänt när detta händer. Inte kritik alltså utan en förklaring till varför man undrar vem det är.

Ser jag ett nick jag inte känner igen/kommer ihåg så tittar jag till under nicket för att se om det är en ny medlem. Det står ju både datum och antal inlägg där så det är ju lite svårt att undgå att se. Däremot kollar jag mycket sällan i medelmars profiler.

Stör det dig på något sätt?

Inte stör det mig om du håller koll på antal inlägg mm ... men jag tycker att det har blivit alltför mycket onödigt tjafs i forumet ... f som nästan ockuperat alla trådar och hon får respons ... fastän säkert jättemånga här vet vem hon är och vad hon har för syfte ... det har hon ju också själv talat om ganska tidigt.

Just därför ledsnar många på att ens titta in i forumet ... än mer att vara aktiv.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 01-11-2010, 23:37
          Länk hit: #47

Medlem

Det finns några stycken, bl.a. du, som tror att dom vet vem hon är. Jag skriver tror för vad har du för bevis? Det vore väl renhårigare att lägga fram dom om dom finns än att bara insinuera. Responsen f får skulle säkert minska direkt.

--------------------

Citera
          netha
          Inlägg 01-11-2010, 23:48
          Länk hit: #48

Gäster

Till att börja med ,,, inte har du väl missat inlägget där hon sa att hon var här bara för att jävlas ... minns inte exakta ordvalet hennes ... men

Om jag får säga vad jag tycker ... så handlar det om en .... Nej jag vet inte om jag får säga att jag vet att hon är sjuk och därför avstår jag från att yttra mig.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 02-11-2010, 00:06
          Länk hit: #49

Medlem

Det var väl ändå inte vad jag frågade om. Jag vill veta vilka bevis du har för att f skulle vara den person som du påstått flera gånger. Skicka ett PM till mig om du inte vågar säga det öppet. Sjukdomsdiagnostik kan vi lämna dithän.

--------------------

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-06-2026, 16:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon