Här på småprat skall man kanske inte skriva om sig själv och sitt liv,har jag fått lära mig tidigare,men nu gör jag det ändå... Mitt liv är ett evigt upp och nere,hit och dit så nog får jag känna att jag lever,MEN jag har egentligen ingenting att beklaga mig över. Nå,kanske min relation till Gud som är mycket komplicerat.
Jag är säker på att ni andra har också mycket i erat "ryggsäck"som stökar till och gör till och med väldigt ont! Och det går tyvärr inte att ta sig i kragen när det är som jobbigast! Själv är jag en "periodare"på alla plan i mitt liv,men jag använder inga droger eller alkoholhaltiga drycker.Min "drog"är godsakerna och allra helst lakrits!
Dessutom är jag mer eller mindre en eremit och en lycklig sådan(för det mesta)De enda är som jag vill umgås med är min barn och deras nära och kära,speciellt barnbarnen.
Mina bästa vänner irl är min kära hundar,dem kan jag ALLTID lita på!Men dessa goa varelser börjar bli gamla:14,12.10 och 9 år är de,eller rättare sagt så fyller Linda 14 i November och Simba blir 12 år i December. Jag bävar mig för den dagen då de skall lämna mig.
Så har jag mina olika handarbeten-konst och fotografering... Jag är visst en själv centrerad Trollpacka,outsider konstnär,mer eller mindre galen,som en kaleidoskåp etc... Finns det andra här som är som jag?
Redigerat av silos: 22-02-2015, 16:02
|