CITAT (Platinum @ 25-02-2011, 22:08)

Har du utrymme för allt? Plats har man alltid, men tänk efter före om du inte har möjlighet att driva på friland som en annan (idag driver jag bara tomat, gurka i växthuset, chilin går bättre till mot husväggen i söder, pumpan får ge vika i komposten i år för jag tänkte mig lite omflyttningar).
What..? ^^ I mening ett undrar du om jag har utrymma för allt och i mening två slår du fast att man alltid har plats..?
Kryddväxter: tar inte alls mycket plats, och värda sin plats i guld?

Skall nog även sätta en pallkrage i gräsmattan med örter i.
Tomat skall ju absolut gå att ha i kruka, det är körsbärstomater för övrigt!
Gurka har jag tänkt mest som experiment efter att ha sett det odlas i kruka också. Kanonvarm söder vägg finns. Sen är det inte mer!

Skulle jag verkligen vilja hade jag nog kunnat hitta ett ställe att sätta ner en gurkplanta på friland med om jag vill, lite rabatter och shit har vi här allt! Många chiliplantor kan jag ju ge bort om dem inte får plats, och går det ändå inte är de ju inte värre än att slänga skiten! ^^ Är ju inte direkt att man bundit upp sig for life för att man satt lite frön i jorden!
Gonatt!
EDIT: Birre, de ser ju finfint ut dedär!

Är lite orolig att mina ska blir allt för stora innan man kan ta ut dem! Men men, you never know!
Redigerat av PMK: 25-02-2011, 23:28