Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Growspot 15w blå(430/460)
          jimmy76x
          Inlägg 15-11-2010, 19:41
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 98
          Medlem nr: 35 302

Först var det meningen att jag skulle satsa på en armatur av detta slag http://www.rusta.se/lysrorsarmatur_2x36w_ip65_p91301121.html , med två lysrör hade det blivit 310 kr.

Efter att ha läst på det här forumet och på internet har jag bestämt mig att mina 4 Rootrainers kommer ha en Growspot 15w blå (430/460) över sig istället. Kommer det räcka med en sådan lampa? I början kanske det räcker för då är ju plantorna små och finns i min Rootrainer men sedan räcker väl inte en sådan spot?

Måste jag köpa en röd lampa också och när i så fall ska jag lysa med den istället eller jag ska efter ett tag använda både röd och blå?

Om jag nu inte vill importera en sådan lampa ifrån England tex var i Sverige köper jag den billigast? Har sett att den kostar 745:- på "grönt ljus", någon som vet ett billigare ställe? Eller någonstans inom UK?

Tacksam för svar!:)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 05:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon