Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Katt ingick i husköpet, Nisse
          Iren
          Inlägg 21-03-2011, 09:21
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 981
          Medlem nr: 35 230

Det var ju en mysig historia och med bra slut dessutom! Tror Nisse får det bättre hos er hur som helst. Lycka till!

--------------------
          Irene zon 3 :-)

Citera
          Motti
          Inlägg 21-03-2011, 21:41
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Tycker det är för härligt att läsa om Nisse och om hur mycket energi ni lagt ner på att hitta ägaren plus att ni gett Nisse veterinärvård fast han inte hör till er på riktigt,man blir glad av att läsa om sådana djurvänner som ni :)Har själv en föredetta hemlös som nu varit med oss i 10 år.Och du !jag tror Nisse stannar hos er han verkar stortrivas vore lite grymt att lämna hem honom igen bland 5 hundar,i vilket fall skulle du snart få tillbaks han;)katter vet var de vill bo.

Citera
          Klura
          Inlägg 24-03-2011, 09:03
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 1 026
          Medlem nr: 7 630

Tack irdalen och Motti.
          Vi har själva pratat om det och undrat hur vi är funtade som lägger ut 3500 kr på en katt som inte är vår. Men vi har älskat den här varelsen sen dagen då han klev in huset.
          Hörde att nisse inte bott inne i grannhuset utan i ett "katthus" på altanen, så det är ju inte så konstigt att han väljer vår mysiga hörnsoffa. Dock till min stora förskräckelse. Den är ju svart och Nisse vit, men vi har lagt ett gammalt överkast där.

--------------------

Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker...

Citera
          KRT
          Inlägg 17-04-2011, 16:41
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 3 001
          Medlem nr: 26 121

En stor eloge till er, ni är sanna djurvänner! Hoppas Nisse snart tillfrisknar för tratt är inget kul alls (vår Misa har också tratt sedan en vecka pga kastrering och det är jättesyn om henne anser hon själv). Kanske dags för honom att ta det lite lugnare? Han har ju trots allt några år på nacken.............

Förstår också att Nisse flyttat och föredrar er soffa. Mina föräldrar är just nu inne på sin andra katt, som "flyttat in" hos dem och bestämt sig för att bo där. Katter vet vad de vill och inte vill, och Nisse har uppenbarligen bestämt sig för att han tillhör er (eller kanske snarare, att ni tillhör honom smile.gif).

--------------------
          Ärvd trädgård i sydvästra Skåne (zon 1)

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-06-2026, 17:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon