CITAT (Meriona @ 30-12-2010, 18:17)

VARFÖR??? Hur dum är man egentligen inte när man år ut och år in köper fröer och sticklingar som man bara har ihjäl?
Nu har jag beställt på fröer.nu både tomater och paprikor och tagetes och petunior, TROTS att det var just dem som jag sakta men säkert älskade ihjäl ifjol.

LÄR man sig aldrig tro? Iår ska jag iallafall INTE köpa en massa pelargonsticklingar när de kommer, lova mig att ni hejdar mig om ni så ser minsta tecken på anfall i den vägen!
Har ni gjort nåt ni ångrat så här i mellandagarna?

Du är duktig du, som kan älska ihjäl petuniorna, jag har aldrig fått dem att gro

, så de har jag givit upp för länge sedan.
Tomater, paprika och tagetes är ju däremot skitenkelt

, växer så det knakar. Vad gör du för mysko för att älska ihjäl dem? Jag trodde de var i det närmaste odödliga.
Misslyckas du med pelargon-sticklingar? Skynda dig och köp ett gäng pelargon-fröer. Mina pelargonfröer börjar bli små söta sticklingar nu.
Om jag har gjort nåt jag ångrat så här i mellandagarna? Vet inte riktigt än, men i dag var jag till stan med några kuvert... fröbeställningar från STA, Konnässörsklubben och Impecta. Totalsumman för de 3 kuverten tänker jag inte berätta