Medlem
Antal inlägg: 1 988
Medlem nr: 497
Grymt bra bild på månen Lokan
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Instämmer. Jag försökte mig på en månbild när den gick upp mellan träden men bilden blev urdålig pga lång exponeringstid och att jag inte orkade fixa stativet.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Klarar blixten verkligen av att lysa upp månen så? Det möjligen så att jag skulle kunna ställa in kameran för att även få med detaljer på månen. Nån gång... Här är dock en bild på den uppstigande fullmånen.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Ja vilken måne det var igår, helt otroligt vacker
Jättefina bilder ni tagit!!!
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311
Den stora grod- och paddvandringen är visst nu enl. lokaltidningen, det är nu som dessa djur söker sig till olika vattendraf för att fortplanta sig. Ett år såg jag hundratals pyttegrodor som var på väg övar en väg till ett litet dike och man fick verkligen passa sig för att inte trampa på dem.
Medlem
CITAT (malcolm @ 25-04-2011, 14:44)
Orlången från en annan strand, tyvärr hittade jag inte panoramafunktionen på den nya kameran.
Du hittar nog den funktionen så småningom Malcolm Var du ute o paddlade? Härliga vyer!
Fina bilder som vanligt här
--------------------
Medlem
Wow läcker bild Ingela
Skulle jag visa den för min man skulle han springa långt o fort Själv fixar jag inte spindlar
--------------------
Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311
CITAT (Tikka @ 25-04-2011, 20:12)
Du hittar nog den funktionen så småningom Malcolm Var du ute o paddlade? Härliga vyer!
Får läsa mer i "hur-gör-man-boken" så lär jag mig kamerans finesser så småningom. Vågar mig inte ut i kanoten ännu, lite för kallt i vattnet och jag problem med balansen efter min senaste stroke. Är nog ingen fara med själva paddlingen men sedan skall man ju ur och i också.