Här hos mig är det snöstorm och en underbar sådan!Jag älskar att vara mitt i snöstormen och känna dess bitande snöiga vindar och Simba gubben är lika glad,de små vovvarna gillar inte varken stormar eller snö.
Säga vad man vill om mitt liv så har jag ett underbart och rikt liv så full av allt möjligheter:barnen med sina barn kommer ofta på besök,mina kära hundar fyller mina dagar med mening,all min konstverksamhet gör att mina dagar blir innehållsrika och inte att tala om naturen som jag älskar.Och att vara pensionär är höjden av lyckan trots värken som plågar.
Så visst lever jag ett fantastiskt liv!
Men vetenskapet om att oändligt många medmänniskor och djur lever i en fullständig misär,gör mig ofta oerhört sorgsen och jag önskar så att jag kunde göra någonting att hjälpa till.
Men kanske hjälper jag någon,då jag möter dem då jag är ute med mina hundar och talar med människorna,eller när jag visar och berättar om mina dockor,kanske vågar någon visa vad de har gjort hemma,kanske är det till lite hjälp när jag pysslar på våran gård och byter några ord med grannarna!?
Här nedanför är lite bilder från mitt liv!

Bifogade miniatyrbild(er)