Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Underbevattningsmatta, Hur gör man?
          fuchsian
          Inlägg 07-02-2011, 15:08
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Hej du,

Jag stavar visst som en kratta, balkonglådor var det rätta ordet. Ju de finns i Tyskland och jag har sett dom på Garten Center och sen var det en stor byggfirma som finns överallt där nere, kommer inte på namnet på den ...... Bauhaus ......poletten ramlade ner!!
          Du kan googla om du hittar något genom det och jag kommer nog fota dom när vi åker ner för att kunna visa hur och vilka olika det finns.

Dom balkonglådorna är djupare, men inte klumpiga, de innehar ju den vattenreservdelen undest. Det finns sådana krukor i de flesta former och storlekar som man bara vill ha ......

Jag har bilder fr. det hotellet vi brukar övernatta där nere för de har så fina blomlådor av trä utanpå och sen en långsida med håligheter för klkängväxter.
          Dessa står på 4 ben och är flyttbara och de är faktiskt snygga. På somrartid har de dom som skydd ute för dem som vill ha sin fika/mat ute.
          Hittade dom bilderna igår när jag kollade igenom mina brända CD-bilder och la undan den för att kunna lägga de på min trädgårsalbum när jag nu kommer så långt med det hela. .... Fuchsian .....

Citera
          Lilla hjärtat
          Inlägg 13-02-2011, 20:06
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 361
          Medlem nr: 24 785

Hej!

Först och främst - Najsan, vilket fantastiskt fint växthus!! Tack för att du visade smile.gif

Nu har jag beställt sådana där underbevattningsmattor från Impecta. Har stora förhoppningar. Vi åker snart till Kap Verde och ska vara borta i lite drygt två veckor - en vän har lovat att titta till mina odlingar, men det känns inte snällt att lämna henne med en massa småplantor som ska vattnas stup i kvarten. Håller tummarna för att det ska fungera riktigt bra!

--------------------
          http://krukmakerskan.blogspot.com

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-09-2025, 19:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon