CITAT (Anma @ 24-01-2011, 00:13)

Men du kan yttra dig om deras samboskap? Men inte om mitt äktenskap? Du har säkerligen fått mycket mer info om mitt äktenskap här på forumet än vad du fått genom en intervju med Eva om hennes samboskap. Om hennes kan du yttra dig, men inte mitt. Ok då vet jag. Vari ligger skillnaden? Att han är död, skrivit böcker? Min man har gjort en massa musik och kommer förmodligen också att dö alldeles för ung (låt det inte ske!). Kanske kommer du att kunna yttra dig då. För då är väl läget ungefär lika. Eller, jag kanske ska skriva en bok också, så att du kan yttra dig innan du ens läst boken?
Som jag skrev i PM till dig 24-1 så vet jag inget om ditt äktenskap, om ditt liv. Minns inte att jag någonsin läst att din sambo/make var musiker.
Men ang Stieg Larsson så blev jag missstänksam redan vid första intervjun med Eva G, fundersam om denna kvinna var helt sann eller inte.
Vad driver en människa att gå ut i media och förtala sin sambos familj???
Familj som har erbjudit henne styrelsepost och 20 miljoner i kontanterInte för att jag kan garantera att allt som Jokakim Larsson säger är sant ... men han kan iaf visa mail och dokument som styrker hans uttlanden.
Aqvakul ... Nej, striden trappas inte upp ...- Joakim Larsson vill inte ha strid.