Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kruxet med rakapparater?, Vad ska man välja, aldrig mer rakapparat iaf!
          theseraphim
          Inlägg 03-02-2011, 00:22
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 494
          Medlem nr: 14 081

Fick en rakapparat i julklapp och en relativt dyr sådan(strax över 1000:-) och givetvis blir man glad och packar upp den, laddar den för morgondagen(hade ju lite stubb som skulle bort)men dagen därpå så tar det iaf 15-20 minuter att få bort det mesta av skägget men då fick jag ändå köra med rakhyvel för att ta det maskinen inte klarade. Besviken som man är över att ha en rakapparat som ens klarar av något så enkelt så kontaktar min fru affären där hon köpt den och frågar vad hon ska göra med den. Svaret först är" Ja men om den inte fungerar så får ni ju lämna tillbaks den och få pengarna tillbaks, en rakapparat ska ju raka...", hon lämnar in den och får som svar" tyvärr den är använd, inget öppet köp längre och ingen bytesrätt". Själv kände jag mig jättebesviken för visst jag förstår på något sätt att de inte vill ha tillbaks en använd "hygienartikel" men snacka om man känner sig lurad! Hur ska man annars veta hur apparaten fungerar, genom att känna på den? Läsa tester som inte säger något då de fungerar olika från man till man?
          Nu är jag glad för att jag inte fick en för 3000:- och vad hände med rakapparaten... jo eftersom expediten vart så otrevlig gick jag själv dit och började med att ställa samma grundfråga varpå expediten återigen svarar att det är inga problem... Nu blev jag förbannad och bad expediten dra åt pipsvängen och kastade rakapparaten på deras golv och gick därifrån, det vart iaf en väldigt chockerad expedit kvar.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-06-2025, 18:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon