Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Meloditävling nr 3, Med mitt mått mätt.
          Överbölingen
          Inlägg 20-02-2011, 12:04
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem nr: 707

I kväll kände jag för att alludera på årstiderna.

Mel nr 1 Linda. Högsommar. Snällt, varmt och en lätt sommarbris. Högt gräs svajar lätt men då och då kommer en frisk fläkt.
          3 p

Mel nr 2 Simon. En vindstilla vårvinterdag. Allt är fridfullt. Intet stör ordningen och friden. Långt borta hörs en skoter eller om det är en motorsåg.
          4 p

Mel nr 3 Sara. Lite av vårblomning. Bara de allra första blommorna har slagit ut. ”Vårvindar leka och viska…”.
          3 p

Mel nr 4 The King. Vinterdag med dåligt flygväder. Markpersonal och flygvärdinnor försöker roa väntande passagerare. All departures are deleted.
          4 p

Mel nr 5 Sherleys angels. En ljuvlig högsommardag på stranden. Väldigt städat och prydligt. Ibland slår porlandet från vattenrutschkanan igenom strandsorlet.
          6 p

Mel nr 6 Sebastian. Jag kör skoter på härligt skarföre en tidig marsmorgon. På väg för att fiska. Kör varligt för att inte komma vid sidan om spåret. Men lockas ibland att öka farten.
          8 p

Mel nr 7 SaraV. Midsommarnatt. Värme, ljus, stilla. Skön svensk sommar. Men tyvärr tror jag att bara svenskar förstår den.
          7 p

Mel nr 8 Erik. Ett befriande sommaråskväder. Blixtarna avlöser varandra. Telefonen hoppar och huvudsäkringar löser ut. Regnet vräker ner.
          9 p

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 02:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon