Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Public service kontra kommersiell TV, Funderade lite under en promenad.
          herkules
          Inlägg 12-04-2011, 10:09
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (Huggorm @ 12-04-2011, 11:03) *
          Själsdödande? Det är ju nästan en förutsättning för att klara sig i dagens samhälle att veta att comhems bredband är snabbt, stabilt och väldigt, väldigt bra, att ica har påskkampanj just nu och med michelins däck är den ondskefulla bensinpumpen inte längre lika ondskefull.

...allt går att köpa med mördande reklam, kom och köp konserverad gröt...

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Överbölingen
          Inlägg 12-04-2011, 20:49
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem nr: 707

[quote name='gnon49' date='11-04-2011, 14:26' post='1389971']
          Skit i det. Jag kan inte citera och varför?

Tror det skulle underlätta att vara lite senil när man ser på reklamkanalerna.

Jo men visst. Det är ju så symptomen börjar att visa sig. Men nog måste man väl konstatera att ett mindre antal reklaminslag är väldigt bra, roliga och fyndiga. Fast fler är kass och skall sanningen fram så minns jag bara vad det handlade om. Produkten har jag ingen aaaning om eller ®/™. ReklamTV är en av de mest lukrativa branscherna inom genren advertisment. Det finns tävlingar som är lika tuffa som Cannes. Och staten tjänar mycket pengar på reklamskatt. Jag vet för jag har fått betala en hel del medan jag var fotograf vid sidan om pedagogjobbet.
          Dessutom bidrar reklamfolk i regel med rätt stora skatteinbetalningar. Annat var det på 90-talet när en Mac och skrivare kostade en kvarts miljon. Idag får man en 16-uppsättning som är minst 100 ggr snabbare och har lika mycket större kapacitet för samma pris. Jeg menar att det blir mindre avdrag för tre års avskrivning. Ytligt sett alltså.

Redigerat av Överbölingen: 12-04-2011, 20:52

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 00:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon