Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

8 sidor V  « < 6 7 8  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Samerna har fått rätt till urtida betesmarker !
          Gita
          Inlägg 15-05-2011, 09:09
          Länk hit: #141

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Aqvakul @ 15-05-2011, 09:50) *
          Gita!
          Jag undanber mig bestämt ytterligare referenser till mitt yrke, eftersom du bara använder det i syfte att förlöjliga mig.
          Försök att vara lite professionell och saklig!

Jaha, precis som du menar du? Visst kan jag sluta att refera till ditt yrke men då tycker jag också att du kan sluta upp med att utöva ditt yrke i tid och otid.Varken jag eller någon annan här är dina elever och dina "pekpinnar" tillför sällan något, något jag tycker du borde tänka lite mer på.
          När det gäller saklighet kanske du också skulle kunna bemöta i sak istället för att ha synpunkter på när man hoppar in i tråd, vilka inlägg man väljer svara på eller vilka frågor man ställer och till vem man ställer dem. Undantaget förstås om frågor eller inlägg är riktade direkt till dig.
          Gita

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-05-2011, 09:16
          Länk hit: #142

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT (Gita @ 15-05-2011, 10:09) *
          Jaha, precis som du menar du? Visst kan jag sluta att refera till ditt yrke men då tycker jag också att du kan sluta upp med att utöva ditt yrke i tid och otid.Varken jag eller någon annan här är dina elever och dina "pekpinnar" tillför sällan något, något jag tycker du borde tänka lite mer på.
          När det gäller saklighet kanske du också skulle kunna bemöta i sak istället för att ha synpunkter på när man hoppar in i tråd, vilka inlägg man väljer svara på eller vilka frågor man ställer och till vem man ställer dem. Undantaget förstås om frågor eller inlägg är riktade direkt till dig.
          Gita

Lägg ner nu Gita! ranting.gif

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 15-05-2011, 09:19
          Länk hit: #143

Gäster

CITAT (Gita @ 15-05-2011, 10:09) *
          Jaha, precis som du menar du? Visst kan jag sluta att refera till ditt yrke men då tycker jag också att du kan sluta upp med att utöva ditt yrke i tid och otid.Varken jag eller någon annan här är dina elever och dina "pekpinnar" tillför sällan något, något jag tycker du borde tänka lite mer på.När det gäller saklighet kanske du också skulle kunna bemöta i sak istället för att ha synpunkter på när man hoppar in i tråd, vilka inlägg man väljer svara på eller vilka frågor man ställer och till vem man ställer dem. Undantaget förstås om frågor eller inlägg är riktade direkt till dig.
          Gita

Ordet borde är vad man brukar kalla "föräldraord" och, om det används från en vuxen person till en annan vuxen blir den största pekpinnen av alla. Man kan nästan se pekfingret i luften eller hur?

Redigerat av Gunilla T: 15-05-2011, 09:20

Citera
          Gita
          Inlägg 15-05-2011, 09:35
          Länk hit: #144

Medlem

Aqva, att lämna ut någons namn är väl ändå att bryta mot alla forumregler, att du inte skäms!
          Hur lågt tillåter du dig att sjunka, har du någon nedre gräns?
          Och du uttalar dig om saklighet och professionalism!
          Visst, ett effektivt men också oerhört osnyggt sätt att få mig att lämna forumet.
          Gita
          P.s Administratören tog bort mitt namn i ditt inlägg, tack för det!

Redigerat av Gita: 15-05-2011, 10:34

Citera
          netha
          Inlägg 15-05-2011, 11:15
          Länk hit: #145

Gäster

Vargen är skjuten!

Redan på söndagförmiddagen hittades vargen och sköts just i närheten av den plats där helikoptern plockade upp den när den skulle flyttas till norra Dalarna.

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-05-2011, 11:22
          Länk hit: #146

Medlem

CITAT (Gita @ 15-05-2011, 10:35) *
          Aqva, att lämna ut någons namn är väl ändå att bryta mot alla forumregler, att du inte skäms!
          Hur lågt tillåter du dig att sjunka, har du någon nedre gräns?
          Och du uttalar dig om saklighet och professionalism!
          Visst, ett effektivt men också oerhört osnyggt sätt att få mig att lämna forumet.
          Gita
          P.s Administratören tog bort mitt namn i ditt inlägg, tack för det!

Om du slutar att kalla mig magistern så ska jag sluta kalla dig vid ditt riktiga namn..

Om du nu vill vara anonym så föreslår jag att du själv raderar i de inlägg där du själv använt både ditt förnamn och ditt efternamn...

Mvh
          Anders

--------------------

zon 1

Citera
          herkules
          Inlägg 15-05-2011, 11:34
          Länk hit: #147

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (netha @ 15-05-2011, 12:15) *
          Vargen är skjuten!
          Redan på söndagförmiddagen hittades vargen och sköts just i närheten av den plats där helikoptern plockade upp den när den skulle flyttas till norra Dalarna.

det kunde ju inte gått på annat sätt, hade de inte fått skyddsjakt på vargen så hade den skjutits ändå.
          usch och fy f-n!

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Gita
          Inlägg 15-05-2011, 13:07
          Länk hit: #148

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 15-05-2011, 12:22) *
          Om du slutar att kalla mig magistern så ska jag sluta kalla dig vid ditt riktiga namn..
          Om du nu vill vara anonym så föreslår jag att du själv raderar i de inlägg där du själv använt både ditt förnamn och ditt efternamn...

Mvh
          Anders

Nu har ju jag, till skillnad från dina stackars eventuella elever, möjlighet att helt välja bort sådana personer som du. Så du kan lungt fortsätta med dina besserwissriga pekpinnar och självklara snusförnuftigheter.
          Svejs tills vidare!
          Gita

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-05-2011, 13:35
          Länk hit: #149

Medlem

CITAT (Gita @ 15-05-2011, 14:07) *
          Nu har ju jag, till skillnad från dina stackars eventuella elever, möjlighet att helt välja bort sådana personer som du. Så du kan lungt fortsätta med dina besserwissriga pekpinnar och självklara snusförnuftigheter.
          Svejs tills vidare!
          Gita

Varför alla dessa skällsord? Du vet inget om mina elever, som kanske gillar sin lärare.

Jag har bett dig upprepade gånger att sluta med att referera till och förlöjliga min yrkesroll...

(Varför raderar du inte ditt fullständiga namn, inkl. efternamnet, från dina egna inlägg, om det nu är så känsligt. Vad Gita är smeknamn för, är ju ganska självklart...)

--------------------

zon 1

Citera
          netha
          Inlägg 15-05-2011, 21:47
          Länk hit: #150

Gäster

Fjant och sandlåda måste jag säga om ordväxlingen mellan er två Aquakul och Gita ...
          Vuxna människor som käbblas likt femåringar som slåss om spade!

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 15-05-2011, 21:51
          Länk hit: #151

Medlem

CITAT (netha @ 15-05-2011, 22:47) *
          Fjant och sandlåda måste jag säga om ordväxlingen mellan er två Aquakul och Gita ...
          Vuxna människor som käbblas likt femåringar som slåss om spade!

Åja, du kan ibland du också Netha! flirting.gif

--------------------

zon 1

Citera
          netha
          Inlägg 15-05-2011, 22:00
          Länk hit: #152

Gäster

CITAT (Aqvakul @ 15-05-2011, 22:51) *
          Åja, du kan ibland du också Netha! flirting.gif

Tror jag visst ... men just det jag nyss läste igenom ... det var sådant som
          jag brukar prata om med nära o vänner ... att man ska förstå när det är dags att helt enkelt ge upp och inte heller som du gjort (har inte sett det inlägget) namnge Gita.
          Du vet att hon flera ggr har vädjat om att inte namnge henne pga obehagligheter hon råkkat ut för.
          Ändå så väljer du i stridens hetta att göra det. Det tyder på dåligt omdöme!
          Jag tar inte parti för någon av er ... tycker bara att det är pinsamt med slika diskussioner!

Citera

8 sidor V  « < 6 7 8
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-09-2025, 10:18

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon